Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tremušak a Narcis
Autor: muck (Občasný) - publikováno 25.9.2008 (15:23:46)


 Quotidiana (Občasný) - 28.9.2008 > muck> jeee... já nemluvila o tom, že standa na něco odkazuje v diskuzi, kam ten odkaz logicky patří, ale na to, že měl na totemu článek a hned pod článkem odkaz na svůj web.

prostě když napíšeš na totemu příspěvek (jakože nějaké dílo, ne poznámku pod dílo) a budeš se pod tím odkazovat na svůj web s textem "a tady jsou všechny moje články" nebo něco podobného, tak by vcelku logicky měly být na tvých stránkách odkazy na totem.

(párkrát jsem tu narazila na to, že tu kdosi pod každým svým příspěvkem odkazoval na web, kde se dá jeho braková literatura koupit... čili vlastně tu měl reklamu zdarma - je snazší zavést tohle pravidlo, než vysvětlovat, proč to někdo mít může a jiný ne.)

jinak obecně - na totemu můžeš mít odkaz na svoje stránky uvedený jako web autora (na profilu) nebo v sekci weby. Pod příspěvkem pouze v případě, že i na svém webu odkazuješ na totem. Máme tu pár sponzorů, kterým za jejich příspěvek na chod totemu nemůžeme nabídnout nic jiného, než banner na titulní stránce, takže by bylo trochu nefér, kdyby byly přípsvěvky plné odkazů na stránky, s kterými de-facto nemá totem moc společného...

howg

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Quotidiana
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter