Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dragongirl z kolekce gallery
Autor: Aladin () - publikováno 2.6.2000 (17:16:35), v časopise 6.6.2000
další obrázek>
Tohle je prozatim muj nejnovejsi vyplod, takze vsechny komentare napisu k nemu/k ni. Ostatni jsou data tak min 3/4 roku starsiho.
Puvodne jsem vsechny chtel umistit do obrazku a kreseb, ale po te, co tam me oko zabrousilo si to radsi nedovolim, jsou tam na me az moc profesionalni :o)
Radeji to tedy umistim sem do comixu, je to pro me i tak trochu blizsi, potrebuje to tu navic trochu ozivit a sam jsem kdysi par comixu nakreslil a asi me to chytne zas a nejaky vam sem take dam k nahlednuti.
Nekreslim barevne, neni to proste muj styl. Tuzka a nejaky ten kus papiru je vse co mi staci.
Nebudu popisovat dalsi jednotlive obrazky. Podle me to neni potreba.. je jen na vas zda se vam budou libit a zda vas necim zaujmou.
jinak obrazky budou zaroven odkaz na me stranky, kde by mozna mely byt i nejake jine.

Dosti tlachu... draci divka:

Nebudu prece kresbu kazit tim, ze k ni napisu popisek..coz jsem vlastne ted prave udelal..ach jo..
Nebudu prece kresbu kazit tim, ze k ni napisu popisek..coz jsem vlastne ted prave udelal..ach jo..



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář lol - 28.6.2007 > nebrecte
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 6.6.2000 > Umíš opravdu hezky kreslit. Na Tvých stránkách se mi líbil hlavně obrázek štíra. Nechtěl bys také nakreslit něco z mé říše (říše mrtvých)...
Body: 5
<reagovat 
SShane (Občasný) - 6.6.2000 > Dobra kost, das mi na ni telefon?
Body: 5
<reagovat 
Ropák (Občasný) - 8.6.2000 > Jejda to je mi ale válečnice, ale jinak fajn technika
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2000 > moc krasne vazne jsi talent ale ta co jsi mi nakreslil a dal s venovanim je hezci :-)
<reagovat 
Riko-kun (Občasný) - 25.7.2000 > a nezda se ti ze ma trochu kratky nohy? ^_^
(nexi bejt hnidopich, ale trochu to visledek kazi)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi ()   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter