Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vážka
Autor: georgeh (Občasný) - publikováno 16.7.2002 (09:12:52), v časopise 23.9.2002

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
sinah (Občasný) - 16.7.2002 > Tomu říkám ***MAKRO***
Body: 5
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 16.7.2002 > jo
Body: 5
<reagovat 
čtenář GinoHasler - 16.7.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 16.7.2002 > Sinah mi to vyfoukl ze rtů!
Body: 5
<reagovat 
Typhoon (Občasný) - 16.7.2002 > ...libi
Body: 5
<reagovat 
malá_mořská_víla (Občasný) - 16.7.2002 > nadhera
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 17.7.2002 > clau - tohle je prirozena pozice odpocivajici vazky tohoto druhu. Jeji kridla nesmeruji nahoru ani za letu. Libi-li se ti kridla zvednuta, musis si najit jinou specii.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.7.2002 > No to je k sežrání! Taky občas se snažím fotit makro, ale toto se mi ještě nepovedlo...to je digitálem?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.7.2002 >
Body: 5
<reagovat 
clau (Občasný) - 17.7.2002 > No pratele, nechci vypadat jako stoura, ale kdybych ja udelal takovou fotku, tak ji okamzite vyradim jako dost nepovedenou a jdu na to znova (ostra je zed, pak cast kridel a trosku zadecek - ostatni je mlha; rovnez celkove postaveni objektu je spatne - oc lip by to vypadalo kdyby kridla byla zvednuta........).
<reagovat 
 georgeh (Občasný) - 17.7.2002 > clau> Mas pravdu, je castecne neostra, a kridla by to mozna chtelo zvednout. Porad, ale jak prinutit tu vazku aby sedela na zdi dostatecne dlouho a pozovala tak jak bych potreboval? Pres sve chyby, ma ta fotka v sobe neco, co me nedovolilo ji smazat, a jak vidim, libi se i ostatnim.
<reagovat 
 clau (Občasný) - 17.7.2002 > georgeh> No kdyz chci dobre makro placheho hmyzu, tak tomu musim venovat dost casu. Nafotim vic fotek a nakonec vyberu tu nejlepsi. Me se treba docela casto stane, ze se mi nakonec nelibi zadna, tak to proste bez milosti zlikviduju. Myslim ale, ze ostrost a spravny uhel zaberu (aby bylo videt co nejvic a co nejlip) jsou docela elementarni veci k dodrzeni.
<reagovat 
clau (Občasný) - 17.7.2002 > Co se kridel tyce (i Gino Hasler): No pokud je tohle prirozena poloha jejich kridel, tak fotograf zvolil velmi nevhodny uhel zaberu.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.7.2002 > souhlasim s clauem, jinak fotka pěkná, nicméně ne dokonalá.
Body: 3
<reagovat 
Lukáš (Občasný) - 22.7.2002 > za ostrost 2, jinak pěkný.
Body: 3
<reagovat 
kokos (Občasný) - 11.8.2002 > Taky tvrdím, že by to šlo líp !
Ale kdo ji tam přilepí na tak dlouho ??? :-))
Na to, že máš asi 2-3 vteřiny na akci, je to O.K.
Body: 5
<reagovat 
jessica (Občasný) - 3.10.2002 > jo!
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 9.10.2002 > Jedničku za to, že jsi tu zatraceně plachou potvoru dostal :o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář magi - 27.10.2002 > nelze jinak!
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2002 > ...
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.12.2002 > No comment ;-)))
Body: 5
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 21.12.2002 > neostrost odpouštím.
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 13.3.2003 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter