Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Pomalu klesáš z kolekce Pod povrchem
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 2.11.2008 (23:02:47)
další ve sbírce>

 

 

Dívala jsem se srdcem jen, rytíři,

tak lehkovážně bojující slovy,

za to denně stéká mi po tváři

jméno tvé,

a tolik, tolik studí.

 

 

Teď pomalu klesáš

křivkou mé hrdosti,

ač noci mé,

ještě,

až nepatřičně bolíš.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář já5 - 3.11.2008 > klesám z toho na duchu,připadá mi to vyčítavé,jen nevím komu vyčítáš,sobě nebo jemu
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 3.11.2008 > čtenář> Vlastně sobě i jemu, čtenáři...
<reagovat 
andzi (Občasný) - 3.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.11.2008 > andzi> Děkuji za úsměv i hodnocení
<reagovat 
kalice (Stálý) - 3.11.2008 > ...když jsou propasti hluboké a chybí "společně" a ran je víc, než náplastí a člověk už nemá sílu rozhodnout se pro lásku, tak přijde to, co musí, aby člověk za pár let zjistil, že o všechno přišel...
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.11.2008 > kalice> 

Nestraš mě


<reagovat 
mjach (Občasný) - 3.11.2008 >

.. rytíř přece ví,

že slova pád nezastaví ..

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.11.2008 > mjach> ...takže s tím prostě nic neudělá, chceš říct?
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 3.11.2008 > Mně se líbí to grafické.Asi jsem uhádla inspiraci.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.11.2008 > zochrova> Že by? ;)
<reagovat 
smetana (Občasný) - 6.11.2008 > ne,ne, ještě to nemůžu napsat. tady zatím ne. jen, že s každým rozhodnutím má přijít i přiznání a že odpuštění není kdykoli k mání.
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.11.2008 > smetana> Odpuštění... ano, někdy už k mání není, i když to tolik bolí.
<reagovat 
dahlia (Občasný) - 11.11.2008 > Rytíři, přeci dávno vymřeli.
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.11.2008 > dahlia> A víš, že jsem teď jednoho potkala. :-) Prožívám trochu jiné pocity než Michelle, ale prožila jsem to i obráceně.
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.11.2008 > dahlia> Občas se mi také zdá... nebo možná musíme být méně kritické ;)
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 7.3.2009 > dahlia> možná jo, možná ne...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.11.2008 > sibyla> Gratuluji k rytíři, sibylo. A radši ho nikde moc neukazuj, zvlášť je-li ve zlaté zbroji :)
<reagovat 
 dahlia (Občasný) - 9.3.2009 > zombux> Nevím, nevím, ale já jsem již dlouho žádného rytíře nepotkala, buď mám smůlu, nebo se špatně dívám kolem sebe, kdo ví . 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.12.2008 > Michelle> Díky Michelle. :-)))Zda je ve zlaté zbroji nevím. On je to spíše bojovník světla než rytíř, ale myslím, že do této kategorie může také spadat.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 3.11.2008 > Nic netrvá věčně
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.11.2008 > jiri-jirik> Ani láska k jednomu rytíři, jo! :)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 8.9.2009 > jiri-jirik> "... -pozor, tady na

Zemi sice ne, ale "jinak jo" ...; ... :-)).
."
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 5.11.2008 > Michelle> jo
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 8.9.2009 > Michelle> "... -až se budete mít

znovu potkat, tak se potkáte...,; ... -a že ta "situace" "dříve či později" (( ... )) nastane, tím si buď "naprosto" jista...; ... :-)).
."
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 3.11.2008 > na povzbuzení posílám pár jahod sestři:-)
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 5.11.2008 > Mbonita> Mňam, děkujiiiiii :)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 7.9.2009 > Mbonita> Vy jste jako kámošky z o/Ordinace?
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 5.11.2008 > Michelle> pro Tebe vše sestří:-)
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 7.9.2009 > g morr> kámošky jsme..Ordinaci neznám..
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.11.2008 > Mbonita> Beru tě za slovo, přijeď a opij mě tak, aby už to nebolelo...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.9.2009 > Mbonita> ordinací je spousta, Ordinace je jedna, v TV. mate mě to oslovení :) skoro bych čekal žádost o odsávání, svorky nebo skalpel --
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 9.11.2008 > Michelle> foukám a hladím sestři...a věř svět je plný krás..ano
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 8.9.2009 > g morr> bolavé duše je třeba léčit jemně ..jsou křehké víš:-) a oslovení..vyjadřuje spříznění ,ne příbuzenství..:-)  PS:televizi nesleduju:-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.9.2009 > Mbonita> Televize je tak mocná, že i já vím o tom, že je Ordinace a že jsou VéKáVéčka. A to televizi nesleduju, ba nemám. Tak neříkej, že ty o její existenci ani nevíš. Nebo asi existuje ještě nějaká mocnější forma nesledování televize, než jak to praktikuju já :))
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 9.9.2009 > g morr> vím že existuje médium zvané televize..slyšela jsem o něm:-) jinak znáš  takové radosti jako jsou knihy?..papír a obyčejná tužka?poslech hudby a podobné radovánky..:-)) jo a okolní svět..příroda,galerie,divadla..:-)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2009 > Mbonita> Neznám, celý můj život je jen dobývání uhlí, abyste vy intelektuálové neumrzli.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 9.9.2009 > g morr> je mi to jasné...žiješ stylem ...Já pod zemí kopu:-)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 8.12.2011 > Nepij.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 3 4 5 7 8 9 10 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter