Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Party
Autor: jawka (Občasný) - publikováno 21.11.2008 (12:29:36)














Poznámky k tomuto příspěvku
magnet (Občasný) - 21.11.2008 > hodně pocitů je v tom
<reagovat 
Aine (Občasný) - 21.11.2008 > mě se to docela líbí, i když to má dost nekompaktní kompozici, je to hodně ilustrativní, ale zas je tam od mnoha jevů na party něco
Body: 5
<reagovat 
jxr (Občasný) - 21.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 22.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 21.11.2008 > prvotni chybka je uz u prezentace dila,chce to vetsi nahled!

<reagovat 
 jawka (Občasný) - 21.11.2008 > davidhuge> no neprehaňaj :) náhľad väčší netreba original je maličký formát A6 tu to máš takmer 1:1 takže nič väčšieho nemá zmysel reálne by si to nevidel lepšie :)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 22.11.2008 > jawka> to je takhle male? :-) jezis tak to nic no skoda.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 22.11.2008 > takové pop-art-deco :-)
Body: 5
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 22.11.2008 >
Body: 4
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 22.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 23.11.2008 > jo jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 21.11.2008 > sucha nebo leprt do mekkeho krytu,z toho maleho nahledu nic nepoznam
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 21.11.2008 > davidhuge> sucha ihla ( do hlinikoveho plechu ) ak by to mal byť lept tak by to bola dosť bieda lept ten sa dá krásne odtieňovať preda sucha ihla sa da odtieňovať jedine šrafovanim v lepte sú to rôzne intenzívne škály farby takže si myslim že sa to aj celkom dalo odhadnuť čo to je :)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 21.11.2008 > jawka> nevim jestli mas stim stinovanim docela pravdu,protoze v leptu krom akvatinty leptas najednou.V suche muzes delat jakokoliv intenzitu tahu.Dela jsi nekdy lept do mekkeho krytu?Vysledek je totiz podobny jak to mas ty ,proto me to zmatlo
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.11.2008 > davidhuge> Proč bys nemohl čárový lept leptat v několika fázích? Myslím, že znám docela dost případů, kdy tomu tak je...
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 21.11.2008 > davidhuge> no práveže som už robila lept :) ale leptalo sa niekoľko krát s tým že podľa toho ako dlho si nechal doštičku v kyseline tak ti jednotlivé ťahy vyleptalo v rôznych intenzitách v skratke čím to bolo v kyseline kratšie tým boli ťahy svetlejšie, čím dlhšie tým tmavšie tak si to potom mohol nasledne docieliť vo výslednych výtlačkoch to že lept pôsobil ako kresba možno ešte dôkladnejšie - takže s tým že sa leptá naraz nemáš celkom pravdu a ak robiš lept postupným odrývanim a leptaním výsledok nemôže byť takýto :) ale nehadam sa :)len že som si to pred paru mesiacmi vyskušala a ešte si celkom živo pamätám čo som robila a ako to vyzeralo :)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 21.11.2008 > jawka> ja vim moc dobre ze se da pracovat v nekolika fazich nejsem v tom zadny zajicek,spise jsme se nepochopily.Tady slo o pouhou podobu mezi mekkym krytem a sucho jehlou v tve praci tod vse.Ja premyslel v jedne fazi leptani...Jasne kdyz leptas na etapy tak to ano,ale rozdil velky nebude.Sucha jehla je na tyhle veci mnohem citlivejsi.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 21.11.2008 > jawka> jo jeste jaky lept jsi delala?

<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 21.11.2008 > hloupy ivan> pozor! Je rozdil lept(carovy) do tvrdeho a mekkeho krytu!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.11.2008 > davidhuge> Pozor! Podívej se, na co jsem reagoval...je rozdíl mezi akvatintou a čárovým leptem... :)
no a pak, lze kombinovat do měkkého a tvrdého a nevím ani, že by nešlo leptat v měkkém na více fází. Domnívám se, že i to jsem již viděl.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 22.11.2008 > hloupy ivan> pokud leptas do mekkeho,tak musis pokazde poradne,v mekkem krytu si odstiny sedi moc nevydrajes.Stopa je siroka nepravidelna.Pokud leptas malo netiskne.U mekkeho krytu je takove prislovy. KDYZ SI MYSLIS ZE JE VYLEPTANO DEJ TOMU JESTE 1O MINUT.V mekkem krytu si opravdu moc nevyhrajes.A kdyz jsme u tech fazi leptani,tak snimi se nelepta kvuli odstupu sedi.Neni prilis rozdil pokud caru leptas dele nebo kratce.Stejne pri tisku bude pomerne stejne cerna a pokud leptas kratce,tak se vetsinou stane ze to stene vytres neni nic videt.FAze jsou hlavne kvuli tomu abys udealt kvantitu cerne,protoze kdyz leptas na jeden zatah muzes preleptat a pokud mas odrytou velkou cast krytu,tak je spyse sede nez cerne.Proto se kryt po prvnim leptani dava dolu a nanasi dalsi a znovu se ryje a lepta aby jsi dosahl poradne cerne a nerozjelo se ti to.Ale ze byjsi leptal jednu carku 5 minut a druhou 10 nevim bud nebude rozdil nebo tu 5minutovou vytres.Nebo si potom vubec nerozumime a chce to nazornou ukazku u lazne s chloridem :-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.11.2008 > davidhuge> Děkuju .)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 24.11.2008 > hloupy ivan> nemas zac ale nevim zaco :-) snad jsem ti nerekl neco noveho?
<reagovat 
pjetružžka (Občasný) - 4.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter