Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chceš-li druhým lízat rány, vyliž si raději řádně svou prdel
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 20.12.2008 (12:18:21)

  Každýho devatenáctýho, pravidelnost košile. Průser nebo povznášející pocit.

 

Neprofesionální, příliš sdílná, otevřená, narušující hranice.

 

„Je nám líto, máme z čeho vybírat...vy nejste špatná, jste jen na špatném místě.“ Už vím, proč muže štve, když je ženská odepisuje, ale přitom neustále zdůrazňuje, jak jsou hodní a perfektní.

 

…Hodím se už leda tak na šití flaušových medvědů do školky, míchání mrkvového olovrantu, … nebo do trafiky, metat s kotrmelci katolickou tlač babkám do indických tašek?…

 

Zase jsem si někde veřejně pěkně pobrečela, říďa pustil i kapesník. Škola života, nepodávám udici, ale vypasenou rybu…

 

Chci prožít jednou tu svou proměnu.

 

Slovorožec: "Janele, shrň si u mostu kalhoty pod kolena, vystrč na lidi tu svou velezadnici a nech se fortelně nakopat od praktických a zažitých lidí. Pamatuješ, jak ses zřítila z nádražních schodů a jak jsi  jim hleděla na záda, slepičko poblouzněná?"

 

Božena Němcová kyne:

 

                                                         "Kdo svého syna miluje, řádně ho tresce."

 

 

Alterego malé Janele:   "Až ztvrdne med, který mažeš kolem huby, obrousí se v nůž!"

Přej si k Vánocům přenosný odstup, drž si ruku u zápěstí, až se psovi obrátí ucho, poradí si sám…"

 

 

 Gůta si šlehne braunkou psí uspávadla, které někde schrastila s Láchimem, budou lítat týden na baráku, nad prázdným hrnecem, chcát si na břicha vodu, která již jednou prošla tělem, šťastný a veselý...Co se změní?

 

Chceš-li druhým lízat rány, vyliž si raději řádně svou prdel.



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 20.12.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 20.12.2008 > Trochu roztahané.. Kdysi jsem si říkal, že zkusím strychnin, tož někdy můžeme společně..
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.12.2008 > Uther Pendragon> V žádném případě! Dílo vzniklo jako reakce na mé rozvázání pracovního poměru ( s coby dobrovolným terénním a kontaktním pracovníkem). Hledám v sobě neustále míru sociálnosti a vlastní sobeckosti. Pokora a odstup, složitě navážit ve vhodném poměru. Andělé strážní dali možná namísto muže krávu, zkoušet-hledat.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 20.12.2008 > Janele z Liků> Jsem si všiml, ale je to roztahané. :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.12.2008 > Uther Pendragon> Nejde o prózu, ale pocity, deníkový záznam.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 20.12.2008 > Janele z Liků> 

Tomu rád věřím, já píšu všechno jako deníkový záznam..

No, slova o roztahanosti už si opakovat nedovolím.. :-)


<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 20.12.2008 > Píšeš skoro tak špatně jako já - o zadnicích.
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.12.2008 > jo, tak nějak - buď svá, přirozená, a hrdá .. ne pyšná :-)
http://cz.youtube.com/watch?v=HoywgTyh5tc&feature=channel_page
Doporučil 
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 20.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.12.2008 >
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.12.2008 > anae> Výborná hudba z filmu Cikáni jdou do nebe.Loli phabaj-červená jablíčka...Nehodím se na sociální práci s drogově závislými, zjišťuji, že lidé se mají řezat po hlavě, ne jim zahřívat ruce dechem, neumím to...Říkám si, že dělám moc a ve skutečnosti nic, protože to neberu za správný konec...Ležím v pelechu a biju se do hlavy, psychoatletika...
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.12.2008 > na lidi musí být přísnost (mí žáčci mi sami zezačátku říkali, když jsem je pořád chtěla chápat a byla hodná - paní učitelko, musíte být zlá! :-)) - ono to těm lidem, asi zvlášť v průseru, jde k duchu, je to divná zákonitost, ale je to tak - ale je tam pravidlo, který si furt připomínám, co říkal sbormistr Uherek - buď přísnej a důslednej, můžeš bejt i hodně drsnej, ale musej vědět, že je máš rád-a, že to děláš pro jejich dobro, tak)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.12.2008 > anae> Jsem zvědavá na své učitelské počátky, zda seženu vůbec práci v oboru. Teď vůbec nevím, kudy jít, nač se hodím. Obdivuji třeba spolužačku, pracovala na hospici, stále jí tam někdo umíral. To stejný děcák, ta bezmoc, že takových dětí jsou stovky...
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 21.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 21.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Dejva518 (Občasný) - 25.12.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Dejva518 (Občasný) - 25.12.2008 >
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 25.12.2008 > Číst nebo nečíst?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 25.12.2008 > Šílená svině> nečíst, já včera jedla a žádné prasátko jsem neviděla
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 25.12.2008 > Janele z Liků> tak fajn
<reagovat 
čtenář Jana z H. - 28.12.2008 > drsné, ale skvělé a opravdové...tak.tak
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 28.12.2008 > čtenář> Janička obrazotvorná, vítejte, paní umělkyně
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.3.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter