Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci SKENNER ART! z kolekce DIRT JUMP & DUAL CONTEST
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 8.8.2002 (09:13:33)

 

 

 

 

Asi zavedu novej druh umění a to zcela bezkonkurenční a originální umění skennerů! Nemá chybu!



Poznámky k tomuto příspěvku
erl (Občasný) - 8.8.2002 > Libi! Prozrad techniku:) Ty boty jsou na originalni fotce taky ruzovy? :)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.8.2002 > ti nevim čoveče:)
<reagovat 
xxxxxxx (Občasný) - 8.8.2002 >

no urcite to ale nebudes ty, kdo tuto techniku zavede...

viz. srdce v kalhotech  aj.Autor: jenensis

 jou jou... zivot je pes 

haf haf

 ciao p

...vznášející se Peppiii...


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.8.2002 >  MARNÁ SNAHA
<reagovat 
Čtenář - 9.8.2002 > tak co toto chce byt... to fakt neviem
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.8.2002 > co? co s tim má jenensis společnýho? že skenuje věci? to je asi vo něčem jinym ne....
<reagovat 
 xxxxxxx (Občasný) - 9.8.2002 > Lucie> v cempak??? ;)
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 10.8.2002 > piii> No abych pravdu řekl Lucko, ale to co přiložila piii jako ukázky, tak přece taky vzniklo naaranzvanim na scenneru a oskenováním. Nebo jsem asi také nepochopil co myslíš tím SCAN-ARTem ;)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.8.2002 > cože duš? nechápu co myslíš.
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 11.8.2002 > Lucie> No jen asi to, ze to co uvedla piii bych take nazval scan artem...podivej se na to trosku dukladneji a uvidis, ze ty obrazky vznikly polozenim vice veci na scanner a jejich naskenovanim.

Nebo jsme te proste nepochopili a tys nam nepopsala jak vznikal tenhle tvuj prispevek. ;)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.8.2002 > dušane prosimtě přečti si znova, co je tu už napsáno....  jenensis skenuje věci, já fotky.... myslim, že dostatečnej rozdíl....
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 11.8.2002 > Lucie> No to je sice pravda, ze tamto jsou veci a ty mas fotky, ale stale jsi nam nevysvetlila, co se skryva za tim tvym tajemnym SCAN ARTem, co tim presne oznacujes a kde se tam vzaly ty barevne zmrseniny ;) Mel jsem dojem, ze jsi na scanner polozila nejake barevne filtry ci co a zda se, ze jsem nebyl sam...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.8.2002 > ty zmršeniny vytvořil skenner sám, já sem po něm jenom chtěla, aby mi naskenoval fotku, nenaskenoval..:)
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 11.8.2002 > Lucie> No tak to je fakt divnej skenner...ten rychle zahod. :)
<reagovat 
sinah (Občasný) - 26.8.2002 > Při skenování zjevně používá vlastní hlavu.Řeknimu, že mu dávám za jedna
Body: 5
<reagovat 
kubas (Občasný) - 2.1.2003 > Tohle je ale fakt slátanina, nezlob se Lucko, že to tak degraduju, ale ta grafická úprava mi připadá tak nějak náhodná, moc to nekoresponduje s tím, o čem byla ta původní fotka.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 2.1.2003 > já nic, to všechno skener, jen sem to sem dala pro zajímavost, jak může fotka po naskenování dopadnout, prostě sranda, nic víc....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter