Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
JSI...
Autor: Leia (Občasný) - publikováno 8.6.2000 (14:10:57), v časopise 12.6.2000
JSI...
Jsi světlo v mojí duši,
jsi úsměv, co mi sluší.
Jsi rozkvetlá louka o půlnoci,
jsi ospalé ráno po promoci.
Jsi na každé párty hit století,
jsi kluk, co mu každá naletí.
Jsi blýzkavý střípek štěstí,
jsi slunce, co krásný den věstí.
Jsi čokoládové srdce,
jsi bohatství v mé ruce.
Jsi květ omamné vůně,
jsi moje růžové slůně.
Jsi smysl mého života,
jsi nejzoufalejší temnota.
Jsi strach, co mě ochromuje,
jsi štěstí, co mě naplňuje.
Jsi kocour, co se lýsá,
jsi zlato, co se blýská.
Jsi a to je důležité,
jsi a proto žít se mi chce.
Jsi tu někde, to já vím,
jsi a já tě najít smím.


Poznámky k tomuto příspěvku
Cobain (Občasný) - 9.6.2000 > Jsem hmm, to je jasna vec, jsem tu a zvu te na pokec, jsem na zemi a div se svete, jsem a jazyk uz se plete, jsem a to me velmi tesi, jsem - kazdy z nas nekdy hresi, jsem - pri cetbe tehle basne, jsem a je mi tuze krasne :-))) No, to by stacilo...moc hezka basen :-) Redakce chvali :-)) Jen pokracuj..
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.6.2000 > Basnicky zacinajici na jedno slovo, jako napr. "Az tam .. " nebo jako Ty pises "Jsi ..." je strasne nebezpecne psat, nebot clovek musi hodne maknout na tom zbytku verse, aby stale neco rikal. Tobe bych rekl ze se hodne vedlo a to ocenuji. Jen mozna ke konci treti rym od konce, jak chce vypocit z rytmu, tam na mne to vyboceni dost vybaflo :) ... to je snad jedine, co bych basnicce ze sve strany vytykal. Hezke ... :)
Body: 5
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 12.6.2000 > Leio,Leio, cos mi to udělala? hned první verš a taková prda do hlavy."duši-sluší"...podlomily se mi kolena.po "lýsá-blíská" mi vypadla plomba.jojojojo, já to v tom cítím, ale připadá mi to dost rozestlané, nemusí to být vlastně ani tak dlouhé. "jsi nejzoufalejší temnota. Jsi strach, co mě ochromuje" "jsi a proto žít se mi chce" ...tak žít se mi chce taky, ale ne kvůli temnotě ni strachu! Ovšem za tej optimismus a touhu v hledání ti uděluji smajlíka nejsmajlikovatějšího. To budou básně až ho najdeš, již teď se těším...
Body: 5
<reagovat 
Gala (Občasný) - 13.6.2000 > Hezká a mám takový pocit, že i upřímná hledající básnička, ale to zpracování je vzhledem k tematu lacinější než by mu slušelo.
Body: 1
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Ahoj Leio. Báseň Tvá se mi velice líbila (již druhá, nemýlím-li se). Stáváš se asi mou nejoblíbenější autorkou (TOTEMU) - uvidíme... "Jsi moje růžové slůně" mne zcela rozněžnilo (ale to si samozřejmě nechci dělat legraci)
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 13.6.2000 > Opravdu výpověď rovnou ze srdíčka, ale pozor na "klišovité" obraty (např. hit století, rýmy duši - sluší apod.) Zajímavé a originální je zpracování výpovědi v du-formě a použití anafor (verš začíná stejným slovem). Pouze mi nějak nesedí 3. verš od konce ("jsi a proto žít se mi chce"), protože předchozí rýmy jsou někde mírně kostrbaté, ale jsou ("důležité - chce" -je natolik stěžejní myšlenka, že by si zasloužila lepší rýmové zpracování). Nicméně dílko na mě působí velmi upřímně a autenticky...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.6.2000 > Jsi i tvé dvě básně///// písně které zní mi krásně
Body: 5
<reagovat 
Leia (Občasný) - 14.6.2000 > co mam dodat k tyhle bysnicce? jednu vec - je mi 17. :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter