Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
První kibernetické svaté přijímání aneb Ježíšku můžu?
Autor: nohome (Občasný) - publikováno 19.8.2002 (18:02:10), v časopise 6.4.2003
První kybernetické svaté přijímání
aneb "Ježíšku můžu?"


Poznámky k tomuto příspěvku
xxxxxxx (Občasný) - 20.8.2002 > hezky... ale kYberneticky...
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 20.8.2002 > Souhlas s piii (v obou bodech :o)
<reagovat 
nohome (Občasný) - 20.8.2002 > Omlouvam se ja nebit dobri cecha. Ceki jazik ma na my moc vijimek.
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 20.8.2002 > Olina> Néééééééé, dyktati nééééééé
<reagovat 
matta (Občasný) - 20.8.2002 >  Opravdu úžasný ten obrázek, ta čeština je horší :-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Olina - 20.8.2002 > hele, nemáš vztek, jak Tě tady u Tvýho výtvarnýho díla kritizujem za pravopis?
nebo že by PROVOKACE??? :)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 20.8.2002 > čtenář> Beru to. Ja provokuju zaprdeny krestany a vy zase mne za cestinu :))))). A ze si to zaslouzim:))))))
<reagovat 
Čtenář - 26.8.2002 > je to skvělý...kašli na ty, co to nepochopili...
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 19.12.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.12.2002 > A můžu teda????
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 6.4.2003 >

Je to vynikajici!


Body: 5
<reagovat 
giss (Občasný) - 11.4.2003 > fakt dost dobrý...... skvělej nápad:)
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 15.4.2003 > Je to nudné, frázovité a popuzovat to může leda svou hloupostí
Body: 1
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 17.4.2003 > Minerva> Musim uznat Minervo, ze malujes fakt pekne, ale zase nadruhou stranu pro mne jsou krajinky tim nejnudnejsim co muze byt. Mam rad temata, ktere jsou podle tebe hloupa-nemuzu si pomoci, ja v tom vidim budoucnost. Mas mobil? A dovedes si predstavit, ze ho budes mit jednou v hlave... a od toho je jen krucek ke stimulaci jinych mozkovych partii, staci jen nasadit ten spravny cip. A co pak deti, budou si hrat? Co budou dostavat od jeziska?
Jo jeste bych se chtel zeptat co myslis tim frazovite, to moc nechapu. Diky za pripadnou odpoved.
PS: jsi verici?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 18.4.2003 > nohome> A to všechno proto, že je ti dvacet.

Když ses ptal: Mobil nemám, k čemu je dobrý? Frázovité je to proto, jelikož naprosto stejné motivy s identickým zpracováním lze vysledovat přinejmenším do meziválečného období, stačí si otevřít nějakou sci-fi knížku a kouknout po ilustracích. Věřící nejsem, jsem militantní ateista a zenbuddhista, když už to musíš vědět. Jakou to má vlastně souvislost? Myslíš, že jsem věřící a že mě tvůj obrázek proto dráždí? Směšné, ten by nedráždil ani skutečné věřící, o provokování těch mamlasů vím docela dost.

Jestli tě napadne, že mé krajinky jsou taky frázovité, pak tě to napadlo zcela správně, neváhej a odvážně na to upozorni.
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 18.4.2003 > Minerva> Ty ses drsna holka, zavidim ti jak to mas vsechno jasny a vyreseny.
Jo a opravdu si myslim, ze te tenhle obrazek drazdi - jinak by si sem rozhodne nic nenapsala nebo patris do redakcni rady a mas povinost psat kritiky na obrazky?
Mej se fajn a drzim ti palce hlavne v oblasti militantniho ateismu.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 18.4.2003 > nohome> Ale jistě, že mě dráždí, ale nedráždí mne z jakýchsi pochybných náboženských důvodů. Do žádné rady nepatřím, ještě to tak.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter