Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Meč Pomsty 2
Autor: pcharbusky (Občasný) - publikováno 19.2.2009 (16:09:18)


Lamarski (Občasný) - 19.2.2009 > Ahoj, je to příliš dlouhé. Předpokládám, že to dost lidí odradí. Nicméně oceňuji tvou odvahu dát sem hned takový román. Tedy k věci. První část - ta krvavá, se mi celkem líbila. Přišlo mi to trochu jako současná reportáž z bojů v pásmu Gazy. To mě taky zaujalo, protože na fantasy (historicky se to moc netváří) je to docela dobrý začátek. vynachat taková ta klišé typu mladý, krásný, silný, nepřemožitelný si podrobí nějakou nestvůru (draka,sfingu, jednorožce, vlka apod.)s kterou vybije půlu nepřátelské armády ... další část mi přišla už moc upovídaná, popisná. Opravdu mě nezaujalo to o Lily a o jejich snech. Pak pokračování o princezně Ariane (musela jsem se usmát, neboť jsem tohle jméno také použila ve své fantasy) je opravdu toporné prosím neber to zle, ale přímé řeči ti moc nejdou, nevyzní tak nějak reálně. Píšu jako čtenář, ne kritik, ale fakt jsem se nedokázala vžít do atmosféry, která měla vzniknout mezi princeznou a jejím strážcem. Bylo to toporné, mno. A nakonec čistě jen o psychologii postav. Chlápek, který zabíjí a přitom se klíďo usmívá, nebude odmítat sex byť s princeznou způsobem jaakým popisuješ. Mám pocit, že i kdyby miloval svou ženu sebevíc aspoň na vteřinu zváží, zda by mu to za to nestálo a pokud je takových superčistých zásad, pak jí řekne rozhodně ne a nazdar. Tohle přemítání o tom, že jsou rozdílného původu atd. si spíš dovolí nějaký dvorní básník, písmák, filosof, ne voják, který prošel krvavými bitkami. Je to jen můj názor, někdo by určitě protestoval. Takže bych to seškrtala o nezáživné a hlavně nedůležité informace a dala tam víc reálu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter