Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Prostě sexy (The Sweetest Thing)
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 26.8.2002 (17:29:13), v časopise 27.9.2002

Prostě sexy (The Sweetest Thing) 2002 (USA)

 

Christina (Cameron Diaz), Courtney (Christina Applegate) a Jane (Selma Blair) jsou přítelkyně, bydlí v jednom bytě a vesele si užívají života bez závazků. Večer obléknou sexy oblečky a hurá na diskotéku, ulovit pořádného chlapa do postele, o nic víc rozhodně nestojí. Jsou ztřeštěné, dvacetiosmileté, trochu jednodušší, o to více pohledné! Jednoho rána Christina zjišťuje, že Peter (Thomas Jane), štramák z klubu z předešlé noci, se jí uhnízdil v hlavince více, než je obvyklé a ne a ne se to změnit. Láska! Je přímo poblázněná a to s ním ani nic neměla!

Ideální příležitostí znovu ho spatřit je svatba jeho bratra, na níž byly mezi řečí pozvány. Nasedat a vzhůru na veselici, kde ovšem vše dopadá jinak, počínaje faktem, že ženichem není bratr a konče úprkem domů. A tím to teprve začíná, ale všechna voda nakonec doteče do údolí, jak se říká, všem dnům není konec a netřeba se obávat nečekaných rozuzlení.

Roger Kumble natočil další z řady klasických komedií pokleslejšího ražení, kterou lze směle zařadit k Něco na té Mary je či American Pie. Laciné a místy patřičně lascivní vtípky, romantika, sex a všudypřítomná ironie. Problém je, že bavit se budete právě jen pokud vás nadchly zmiňované tituly, hledáte-li inteligentní humor, hledejte jinde. Ne snad, že by nebyla možnost se zasmát, několik scén není špatných (Jane, souložící v kabince s přítelem, převlečeným za fialového slona), ovšem několik dalších sráží film do spermatických bažin (natahovaná scéna s flekem na šatech v čistírně).

Jistá zjištění si však z kina odnést lze. Cameron Diaz už není ta úžasně omamná krasavice z Masky a když si ji pozorně prohlédnete obličej, zjistíte, že na řečech o její nadměrné spotřebě alkoholu možná i něco bude, ovšem stále je to slušná kost, Christina Applegate, dcerka „Melounek“ z TV seriálu Bundovi, je o něco starší, ale větší herečka se z ní tím nestala a ani se to od ní nežádá. Nejsympatičtěji působí ta třetí vzadu, alespoň vizuálně a na mě, Selma Blair, ač scéna, kdy se jí v ústech o mandle zasekne opiercingovany penis přítele je příšerná. Thomas Jane (Peter) má dost nemoderní účes a jeho dědeček je pěkný hulvát. Stačí-li vám to jako důvod k útratě za lístek, jděte na věc! Ovšem pokud rádi občas vypnete mozek a "jen" se bavíte, proč ne, ale vypněte pořádně! 

 

undefined

       Ale tak jeden by si i nechal říct, což o to....

Poznámky k tomuto příspěvku
Tina (Občasný) - 3.9.2002 > Naprosto s tebou souhlasim, jiz po shlednuti komercni reklamy na uvedeny snimek mi bylo jasne, ze o velkou kvalitu nepujde. Odolala jsem i premlouvani me kamaradky, ktera ma rada Diaz(ne tak ja). Problem techto romantickych komedii je, ze jsou vsechny stejne. Pokud nemaji solidni scenar anebo aspon dobreho herce, neda se na to divat.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 30.9.2002 > V tomto případě se Tvoje hodnocení zcela shoduje s tím, co jsem si přečetla v novinách, akorát že nechutné detaily, které vyjmenováváš, mě odradily ještě spolehlivěji! A nesouhlasím s tím, že by všechny romantické komedie byly stejné, třeba Pretty Woman nebo z poslední doby Lásce na stopě rozhodně neobsahovaly žádné scény, podobné té zmiňované s mandlemi, a znamenaly pro mne docela příjemně strávený čas!
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 1.10.2002 > Jo, to máš pravdu, to máš pravdu, souhlasím, asi budu působit přejemněle, ale Pretty Woman mohu vidět tisíckrát, též ho mám rád!
<reagovat 
líbínelíbí (Občasný) - 1.2.2003 > No přesně tak, byla to ubohost, do smíchu se člověk musí nutit. Nicméně, jedinou námitku bych měl, co se týče komedie Něco na té Mary je, tak u ní jsem se výborně pobavil, snad právě proto, že již od počátku si zcela nekompromisně, nikoliv se studem, vyhradila místo mezi bláznivými komediemi ad absurdum, jako třeba Žhavé výstřely, a tak se místo trapného ticha dostavuje hlasitý smích. No ale to není podstatné. Prostě sexy byla blbost, nechoďte na to:-)!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter