Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyznání?
Autor: miniBara (Občasný) - publikováno 28.3.2009 (14:21:58)

Vzpomínám si na to když jsem u Tebe spala naposled. Byl to večer plný něhy! Když jsi mi usnul v náručí, pozorovala jsem Tě. A pak jsem Ti po tichu zašeptala do ucha: "_ _ _ _ _ _   _ _!"  A Ty jsi spal klidně dál.

Ale chtěla jsem mluvit o našem posledním setkání. Byla to tuším noc z pondělí na úterý. Byla jsem u Tebe doma. Ve Tvém přítulném temném bytě. Párkrát už jsem u Tebe byla. Ale nikdy, nikdy! Nikdy to nebylo to co teď.

Sledovali jsme film. S Tvými kamarády. A už v tu chvíli to začlo. Nenápadně jsem se Tě dotýkala. Zprvu "náhodně". Tys pak vzal mojí ruku do své, přejížděl jsi mi prsty po hřbetu ruky. Pak jsem si dovolila zahalit se do Tvé vůně.

Svět přestal existovat! Cítila jsem jen Tebe! Jen Tvůj dech a Tvé doteky. Nespoutaně jsme splynuli v jedno tělo. Byla jsem Ty a Ty jsi byl já. Navzájem jsem si dávali najevo své něžné a zároveň vášnivé emoce. Chtělo se mi Ti to říct! Ale ne. Jen jsem se tiše usmála. Usnuli jsme. Propletení do sebe.

SVĚTLO!!! Řezavé světlo. Odporné. Působící neuvěřitelnou bolest! To světlo, které mi svítilo do očí když jsem se s Tebou loučila. Slzy jsem alespoň měla čím omluvit. Kruté světlo! Krutý svět! Krutá realita... Ta realita, kterou si vždycky uvědomíte až ráno. Ráno, když už je pozdě.

Děkuji Ti že jsi mi dal kus svého těla. Děkuji Ti že jsem zas byla chvíli šťastná. Děkuji že můžu.

PS: _ _ _ _ _ _   _ _!

<3



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 28.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 28.3.2009 > pekné
Doporučil 
<reagovat 
 miniBara (Občasný) - 4.5.2009 > maxima gali> díky
<reagovat 
the_dark_side_of_me (Občasný) - 30.3.2009 > každá realita se zdá být v ranním světle trošku krutější než doopravdy je.
Body: 5
<reagovat 
 miniBara (Občasný) - 4.5.2009 > the_dark_side_of_me> Ano to máš naprostou pravdu...bohužel. Díky za body
<reagovat 
andzi (Občasný) - 4.5.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter