Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Monogónia z kolekce Absurdum
Autor: ProdavacSlonu (Občasný) - publikováno 8.4.2009 (18:57:44)
další>
Para z hrnca stúpala za lepšími cieľmi na plafón. Pes lenivo ležal v rohu, zdalo sa, že pradie. Nevkusné žltozelené tapety sa odlepovali zo steny, pod ktorou šramotil neznámy hmyz. Na stole tlač spred pár rokov, pod ním podlaha, pod ňou nič. Nad ňou stolička, na nej on, fajčil, pil čaj, zdesene pozeral na pahýľ, ktorý bol ešte nedávno jeho rukou. Oproti nemu kreslo, v ňom sedel muž, pichľavo sa usmieval. Začal si pískať.

- Kto do čerta.. prestaň si pískať, snažím sa tu byť vydesený.

- Ókej, ókej, prepáč.

- Si halucinácia? Koľko toho svinstva som vlastne mal...?

Vlepil si facku. Muž oproti nemu nezmizol.

- Chceš s tým fackovaním pomôcť?

- Kto si? Zmizni, do čerta... čo sa to deje.. so mnou..

- Nehovor mi, že chceš vyhnať vlastné decko.

Dvojník sa zaškeril, dve takmer identické postavy na seba pozerali, jedna pokojne, druhá nie, jedna s rukou, druhá nie. Bolo horúce poludnie, všetky okná boli zavreté, ventilátory ticho bzučali, pes s nimi ticho priadol do tóniny. Všetko zúfalo stagnovalo, odporujúc absurdnej situácií, ktorá sa teraz diala, a tak trochu pripomínala silný bad-trip. Obojruký zapol telku, jednoruký mu vytrhol ovládač, zas ju vypol. Jednoruký prerušil ticho.

- Keby... keby bola pravda... to čo.. hovoríš.. naozaj len teoreticky... ty.. moje decko.. moja ruka kdesi v riti... ako.. ako to?

- Je to príroda, skús to akceptovať. Taká menšia anomália.

- Anomália, piče, aká anomália, odpadla mi ruka a vyrástol z nej človek! Čo mám robiť?

Obojruký sa usmial. Zobral mužovi cigaretu a zahasil ju o stôl.

- Nefajči. Je to zlé pre tvoje mlieko. A ja potrebujem nakojiť.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter