Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ahoj
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 29.5.2009 (01:04:10)

Ahoj

já jsem Láďa…

Napadlo mě, jestli by si někdo nechtěl pokecat.

Co třeba Ty?

No ták, netvař se, že Ti koukám do jídla.

…a hlavně v tom nic nehledej. Vlastně jsem Ti jenom chtěl říct, že mám teď trochu času a neni mi zrovna nejlíp. Jsem zalezlej ve svým doupěti, Beatles mi hrajou ty smutný…  a tak jsem si vzpomněl na Tebe.

  Neptej se proč zrovna Ty. Chtěl jsem jenom někoho pozdravit, tak proč ne Tebe? O co Jsi horší, než ostatní, abych Tě nemohl pozdravit?

  Posílám Ti pozdrav z minulosti. Myslim, že Tě neubude, když mi odpovíš. Nejsem blázen, nemusíš přece mluvit, stačí pomyslet.

  Tak ještě jednou: Ahój.

  Hele… hned je mi nějak líp, už si nepřipadám tak sám. Najednou Tě vidim, jak jezdíš očima po řádcích…

  Uvolni se trochu. Pořád si myslíš, že Tě chci nachytat, že nemluvim na Tebe.

Nemám chuť na nějaký přetlačování. Skládám zbroj, otvírám bránu. Pojď dál, tady Jsi u mě. Klidně se v tom přehrab. Nenajdeš nic, co už nemáš.

  Napadlo mě, že tady, kde nejsou těla, bojovat nemusíme. Na chvíli kašleme na těla. Tady jsme jenom Ty a já. Co bychom si tady mohli vybojovat? Každý své uražené vítězství, trochu pohrdání, trochu pocit viny…

S tím, co na Tebe vím a co Ty víš na mě, můžeme být důvěrnými přáteli. Samozřejmě jen pro tuhle chvíli, než zase oblékneme těla.

  Ale teď…?

Hele? Vzpomeneš si na nějakou svojí, velkou radost? Nějakej dárek, co Tě mile překvapil, nebo lásku, která vyšla …aspoň na okamžik?

 

Jó- takhle se taky umim cítit.

 

Hm… a ta láska, viď? To je nářez.

 

Vim jaký to, je když je Ti zle. Umim si vyčítat, zrovna jako Ty.

Víš, že občas přemejšlim, jak Ti zrovna je?

 

  Musim se teď jít o něco postarat, ale než půjdu, chci Tě ještě o něco požádat.

Prosim Tě, nehodnoť náš rozhovor. To je jen mezi náma. Budu šťastnej, když mi (teď už doopravdy) odpovíš na pozdrav.

Tak ahoj.



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 29.5.2009 > ahooj :-) pěkně se umíš vpašovat na privát .. jojo, vzpomínám ... třeba na knoflíček z papíru vyrobenej v Bohnicích, kterej nosím jako talisman .. nebo talířek s bohy od jednoho Řeka zpod Olympu
Doporučil 
<reagovat 
tuik (Občasný) - 29.5.2009 >

líbí se mi to jako nápad.


Body: 5
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 29.5.2009 > Děkuju, ale vážně stačilo tiché ahoj...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.5.2009 > Ahoj, tvé řádky mě prostoupily. Právě přežvykuji oběd, který mi vázne v hrdle. Mám totiž velilce smutnou náladu, tíží mě jedno velké trápení... Díky, na chvíli jsem si nepřipadala tak sama...
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 29.5.2009 > ahoj
Doporučil 
<reagovat 
Džajata (Občasný) - 29.5.2009 > milé :-D
Body: 5
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 29.5.2009 > taky sem to přečet, asi sem chtěl bejt s tebou.
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 30.5.2009 > whispermoonlite> Jestli jsi chtěl, tak jsi byl, za to dík
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 30.5.2009 > whispermoonlite> Jestli jsi chtěl, tak jsi byl, za to dík
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 31.5.2009 > Sallybill> A to nejspíš nevíš, že sem taky Láďa. :)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 31.5.2009 > whispermoonlite> Náhodou vim. Naprosto jistě ...od teďka.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 2.6.2009 > Nápadité...:-)
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 2.6.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
andzi (Občasný) - 3.6.2009 >


Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 4.6.2009 > To se přesně hodí do dnešní doby. žádné okolky, rovnou na věc a interaktivně, chybí jen ta sluchátka a webkamera. Zajímavý kousek. Literárně je to težko hodnotit, ale za nápad...
Body: 4
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 5.6.2009 > Zajímavý nápad, někdy je fajn číst text, který se tváří tak jednoduše jako ve skutečnosti je.
Asi bych ale uvítala někde v textu skrytou překvapivou nebo burcující myšlenku ...  
Body: 4
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 5.6.2009 > Sakora> ...ve skutečnosti jej ještě jednodušší...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter