Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Zasnění z kolekce Nihilismus v nás
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 14.9.2002 (17:12:23)
další ve sbírce>

Zasnění

Zasnění

 

Úd se ztopořil

Narval jsem ho tam

Sabině Laurinový

až po kořen

a začal zpívat

 

“Když jsem tě bral tuhle zezadu,

křičela jsi jabadabadů”

 

Probuzení připomnělo

realitu

Na email do DO-RE-MI

nepřišla odpověď

 

Nebude ze mě

rockovej idol

co šuká

televizní hvězdy

 

Blbý



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.9.2002 > hustýýýýýýýýý a konečně něco dobrýho!
Body: 5
<reagovat 
j.a.n (Občasný) - 14.9.2002 > Hm, jo, souhlasim s Lucií
Body: 5
<reagovat 
Niky (Občasný) - 14.9.2002 >

realita dnesniho zivota!!!do vsech detailů..


Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 15.9.2002 > No, mně to tak zázračný nepřijde. Hlavně bych asi změnil název kolekce (kvůli tomuto příspěvku) na z Nihilismus v nás na Puberta v nás...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 15.9.2002 > Taky mám pocit, že je to značně nevyzrálý nihilismus, spíš na hranici levné pubertální pornografie. Nemá to žádný hlubší podtext,  je to jen pouhé konstatování pubertálního snu.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.9.2002 > LEVNÁ PUBERTÁLNÍ POEZIE (PORNOGRAFIE), jak se to vezme, kolik člověk musí zaplatit za alkoholy, aby tím ve zdraví prošel, obdobím téhle "poezie", myslím, že to levný není... :o)
tahle básnička je ale asi jen výkřik, který zákonitě následuje po čumění na TV
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.9.2002 > Hubert : Ani ty mi nedáš pětku ? Totem už není co býval :o) Co se týče vlivu alkoholu na má "díla" asi by ses divil jak jsem psal během svého alkoholového období. Tohle je naprosto střízlivý "výkřik". Nicméně jsem rád za tvůj ohlas, neboť po reakcích lidí co to vnímají na stejné frekvenci jako já, jsou tu i ti, co v tom vidí jen "Levnou pubertální pornografii" (tohle označení fakt kandiduje na název příští kolekce). Čím větší propast mezi názory, tím líp.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.9.2002 > DeadKennedys> Nejsem ruskej kantor, abych Ti dával pětky...
A kolekce "Levná pubertální pornografie" je poměrně slušnej základ vysoce hodnotný pouetry!
Z alkoholismu Tě nepodezřívám, co když jsou lidi, kterejm to nechutná a Ty jsi třeba jeden z nich, nebo z těch, co maj svoje už vypito... :o)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 16.9.2002 > HA HA TO JE DOBRÝ, JAK SI TO KAŽDEJ VYLOŽÍ JINAK... A JAK SE UKÁŽE, KDO HRAJE NA JAKOU STRUNU:)) MUSIM SE SMÁT.     
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 16.9.2002 > Tak muj mily bombasticky suverenni Totemaku :o)), tady mas tu slibenou petku, abys tak rychle nezpychnul a nedal se na prirodni lyriku!  Byla by to totiz skoda!! *6*
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.9.2002 > Lucie : Nesmíš ty moje rádobymoudrý komentáře pod tím brát tak doslova :o))) A nech Andrého spát :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.9.2002 > hubert : Pětky můžou dávat třebas i americký kantoři :o) No já mám řekl bych tak nějak už svoje vypito .... :o)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 16.9.2002 > Víš, jsem člověk, který nemá rád vulgárnost vůbec, a v poesii obzvlášť. Ale zase nejsem žádnej puritán. Sem tam mi ujede sprostý slovo pro ulevení a konec konců jsem i něco podobného oděla do veršů: "koleno zlomeno se od druhého vzdaluje, a kraluje semeno" a taky tam myslím bylo ňáký "hovno!" jako výraz totální rezignace.
Ale zpět k tvému dílu. Když to člověk dočte do konce, tak mu musí dojít, že to není myšleno vážně, jako popis situace (či snu), ale že to je reakce. Trochu silnější,než je zvykem, alespoň navenek. Což se nikomu z nás nedostaly do ruky "sprosťárny" význačných básníků, jako třeba Nezval nebo Seifert? V básnické sbírce bych to nevydala (tu svojí taky ne), ale jinak hodnotím 2.
Na závěr otázka: "Blbý"- je to lítost nad tím, že nebudeš rokovej idol, nebo je to konstatování, že nebudeš šukat blbý hvězdy?
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 17.9.2002 > Naty : :o) No, poslední slovíčko jsem zvažoval zda "smutný" nebo "blbý". Nakonec jsem se rozhod pro to druhý, neboť mi přišlo významově v tomhle případě tak nějak "širší". Jinak nechci vůbec bejt rockovej idol ani šukat hvězdy, ale "blbý" tam je taky trochu jako ironie a označení celýho tohodle výtvoru ...
Ufff...no nevím, snad jsem ti to ňák zdárně vysvětlil :o)
P.S. : Vulgárnost. "koleno zlomeno se od druhého vzdaluje, a kraluje semeno" je dobrý :o) A mimochodem tam není žadný vulgarní slovo. V týhle mojí básni je jedno - "šuká" - a klidně by se dalo nahradit i nevulgárním. Nejde o vulgární slova, ale asi o vulgární vyznění ke kterýmu sprostý slova často nejsou vůbec potřeba.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.9.2002 > DeadKennedys> S těma vulgárníma slovama máš pravdu. Víš, že jsem vlastně ani neuvědomila, že tám žádná nejsou? To bude tím hlubokým dojmem.Bez ironie.
A za tu otázku se nezlob. Smaozřejmě si nemyslím, že bys chtěl bejt..., jsem jenom prostě jazykový a významový šťoura.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.9.2002 > TADY JE NĚJAK MOC KECŮ, ŽE JO ANDRE... JO, JO, MÁŠ PRAVDU LUCKO. KDYŽ SE DÍLO TAKHLE POLOPATICKY VOKECÁ, ZTRATÍ SVŮJ PŮVAB:(
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 20.9.2002 > Naty : "hluboký dojem" - to je teda označení na mý psychopatický výlevy - málem jsem nosem upad na klávesnici :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 20.9.2002 > Lucie : Skryté nebezpečí blbejch keců :o) Sakra....já chci taky rozdvojenou osobnost.
<reagovat 
amba (Občasný) - 21.9.2002 >

Nevim proc, ale prvni, co se mi po precteni tehle Tve basne vybavilo je text Biafry (pro nezasvecene: byvaly leader hudebni skupiny, jejiz jmeno je nickem autora teto basne): "Is my cock big enough, Is my brain small enough for you to make me a star.... takze k te puberte to blizko nema. Asi bych si ji do knihovnicky nezaradila, ale na druhou stranu nemohu uprit, ze podtext je jasny a dobre citelny a ze jako celek to pusobi bombasticky.


<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.9.2002 > Konečně kritika ! Ale kde jste nechali pětky? :o)
Fines : Nůžu tě ujistit, že já o Sabině Laurinový teda nesním a pokud se mi někdy snad dostala do snu, nevím o tom, a musela to bejt pořádná noční můra :o))
"Levná pubertální pornografie" - tohle označení se mi ovšem líbí ! Přesně tak to mělo vyznít ! - možná "Závistivá levná pubertální pornografie" by bylo ještě lepší, či něco v tom smyslu.
Ohledně "hlubšího podtextu" - není a nemá být zřetelný, ale jinak to vyjadřuje můj odpor k lidem jako Sabina Laurinová či Josef Vojtek z kapely Kabát (v uvozovkách citace textu) a jejich manželství. Můj subjektivní výkřik. Napsáno při sledování DO-RE-MI.
Ufff ... to se zas malomyslně vykecávám. End.
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 25.9.2002 > DeadKennedys> Odpor sdílím. Jinak souhlas s Niky.
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.10.2002 > amba : Uf...pozdní reakce. Koukám, že mé neustálé průtahy ohledně toho, že si změním nick už snad konečně urychlím :o)) Pull my strings je má oblíbená, ale už to je hodně starý. Snad to nevyznělo jakožto kopírka. Každopádně dík za čas strávený psaním reakce :o)
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 20.10.2002 > Na petku to nema, ma to urcitou vypovedni hodnotu, coz petky vetsinou nemaji. Faktem je ze tenhle pseudo pokus o neco co se delal v 60 a 70 letech se dosti minul ucinkem. Proste takovy marny vykrik do tmy alkoholika, ktery pouze sni... a v cem to ma svou vypovedni hodnotu? Ze takovou kravinu muze napsat kdokoliv, ale zverejnit jenom zoufalec.
<reagovat 
yenda (Občasný) - 16.2.2003 > jen jsem nakouknul... a budu přemýšlet:-) 4/5? :-)) aby to nevyznělo jako "msta" :-)))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.2.2003 > yenda : Eh ... proboha, měl bys svoji energii věnovat trochu jiným směrem, než čtením bludů ... ale rozkázat ti to nemůžu. Určitě 5.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 1.3.2003 > Omyl - urcite 1, dostal jsem se tady vicemene nahodou
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > LPP – Levá pubertální pornografie
Body: 5
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 1.12.2009 > ha, tak tohle je dobrý:)
Body: 5
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 3.2.2010 > chinagirl> Mas vkus :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter