Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
popelník...
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 16.6.2009 (00:35:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
NEMINI (Občasný) - 16.6.2009 > :)no opravdu se stim nemažeš, hodnotit nebudu, byl by to masakr :)
<reagovat 
čtenář racochejl - 16.6.2009 > to je dost hrozný...jak to sem vůbec můžeš vložit...
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.6.2009 > fuj, cigára! dobrá agitka!
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.6.2009 >
Body: 4
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 16.6.2009 > a co s ním?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 16.6.2009 > nic, co by? jenom jsme prostě ten den hezky poseděli, popili a pokouřili...nic víc, nic míň :-)
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 16.6.2009 > sadaf> se ještě vrátim a budu maličko hysterickej...proč to sem dáváš? takovejhle výjev má 3/4 socek z totemu každej den před ksichtem a ne tak hnusně vyfocenej a ty co na to denně nečuměj to asi ani nepotřebujou mít vyfocený... a ta 4ka a 5tka tady od expertek je výsměch největší, to je ještě větší zloba než ta fotka... nebo je svět vážně tak relativní, že v nějaký miliontý anaeině dimenzi je tohle, alespoň trochu zajímavá fotka?
<reagovat 
 čtenář racochejl - 17.6.2009 > sadaf> taky si rád posedím, popiju a pokouřím, ale bohužel, atmosféru kterou popisuješ na této fotce hledám těžko. je to jen hnusnej popelník, který snad ani kuřákům nemůže vonět. nic to nevyjadřuje, tudíž si myslím že je to fotka o ničem...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.6.2009 > Ano, ta fotka je o ničem...ten popelník je hnus fialovej a ta atfmosféra ten pocit pohody při posezení i večerního pivka je zde nepopsatelná...respektive to z toho snímku tak nevyznělo...na druhou stranu jsem to sem dal umýslně, aby se někteří radoby fotografofavé chytli za rypák, cože to sem vůbec vkládají...nevím, zda pokus vyšel nebo nevyšel, ale ohlasů na svoje ( dle mého názoru) na moje mnohem povedenější snímky nebyli až takto množné...další věc, snímky kritizují nějací " čtenáři", kterým nejde odepsat a tak je neberu vůbec v potaz...ale doufám, že to PROČ! jsem tento snímek poslal, ti správní pochopí...nebudu tenhle snímek mazat a ani nevím jak poslat avíza všem zúčastněným této debaty...nejsem PC expert a hlavně nevím jak posílat fotky upravované ve všech těch fotošopech a já nevím ještě ve všem...upravím-li fotku v Zonneru a pak ji z toho programu neumím dát do Totemu, problém bude patrně v mém technickém ovládání všech těch nesmyslností, které digi foto nabízí. Takže závěrem: Zlatej kinofilm.....posílám avi jenom neminimu, více lidem to prostě neumím...hezký den...Saša
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 18.6.2009 > njn když já od tebe nevidim (teda asi neni důvod proč bych jako měl, ale viš co..) nějakou snahu o pokrok, sorry ale prostě když chceš digitálně fotit a zatim ani nevíš jak otočit fotku a nevypadá to, že by ses to chtěl naučit, to je pak těžký, přes to asi vlak nepojede... pak vznikají takovýhle výcvaky, který maj hodnotu digitálního odpadu, pokud jsou tu takto vystavený... jako totem je asi dělanej na publikování pokusů, ale třeba nějaká lehká autocenzůra by mohla někdy zapracovat...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.6.2009 > no..trošku nepochopeno...učit se chci, ale prostě nechápu, proč mi v jednom fotošopu všechno jde a nemůžu to z něj publikovat... a kolem mě fakt není tolik lidí, kteří by mě poradili...a jak dál ?
Jasně, něco už umím, ale jsou to jenom takový ty základní základy...a hlavně, už se mi i povedlo ve fotošopu z fotky udělat fotku úplně jinou (i když možná hezkou), ale úplně jinou, než byl můj záměr při cvaknutí spouště...a teď babo ( NEMINI), raď...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.6.2009 > Jo, ještě...fotky točit umím...v zonneru, v Pegasu...ale neumím je potom najít pro publikování...jsou prostě v nějakém foto-studiu, které jsem dostal na CD k foťáku...a kvůli tomu mám být jako foto amatér zatracen? To snad ne? :-)
<reagovat 
čtenář racochejl - 18.6.2009 > vřele doporučuji ten "zlatej kinofilm". nevím jaké máš zkušenosti s klasickou fotografií, ale podle mě je to dost dobrý způsob, aby se člověk naučil přemýšlet než zmáčkne spoušť. ve chvíli kdy má digitální přístroj, tak ho to někdy táhne k těm "výcvakům" o kterých už byla reč. "prostě to tam bouchnu, aj s bleskem, třeba to nějak vyjde...kdyžtak to smažu". tohle by si se zlatým kinofilmem nemohl dovolit, jinak by mu z něj mohla vyjít šachovnice a ještě by se to prodražilo. nechtěl jsem nic kritizovat, ani si hrát na pana zkušeného...jen jsem napsal svůj názor.
<reagovat 
Az4zeL (Občasný) - 18.6.2009 > Poradím ti super věc....
Až příště půjdeš do hospody, nech radši foťák doma...

U piva je sice pohodička, ale z tohoto hnusu....ona pohodová atmosférá vůbec nečiší
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 20.6.2009 > fotku otočit umím, ale prostě až dnes jsem se trošku naučil, že ať ji otočím v jakémkoli programu, musím si ji nejprve uložit ( někam) a až poté při vkládání jí v tom úložišti nalézt a vložit...k tomu racochejlovi, já jem celej život fotil na kinofilm, a zaplaťpánbůh za jeho jednoduchost při focení...při dnešní digi-foto aby měl člověk vysokou na práci s počítačem...
<reagovat 
čtenář Klacek starý. - 21.6.2009 > Tady platí to samé co jsem před chvílí napsal u tvé fotky KOŽOVKA z 17.6. Jen snad ještě jedno heslo - Co nevvfotíš to neokecáš. Jsi vážně žvanil. A já vím, já jsem jen anonym:-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 21.6.2009 > Klacku starý, podrobnější odpověď máš u Kožovky. A mám jednu velkou prosbu. Mrkni mi prosím na moje starší fotky a klidně na mě buď tvrdý. Já totiž tvrdím jednu věc. Kladná kritika uspává, ale ta objektivní posouvá. Ještě jednou díky a hezký večer:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter