Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zrcadlo řekni kdo je na tomto rybníce nejkásnější
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 22.12.2009 (00:00:20)


 Věza (Občasný) - 22.12.2009 > cvakal> To bych nevěřila jak se dá jedna fotka okecat . Cvakálku ty jsi takový náš lidový vypravěč, to já toho naopak moc nenamluvím, takže se vrácně doplňujeme...   Do určité míry s tebou souhlasím, ale musím ti oponovat v tom že máme každý na focení trošku jiný pohled. Fotit nevšední věci, jistě - proč ne. Ale takovou příležitost nemá člověk každý den. Jsem pro, fotit i "všední" věci, zvířata, rostliny, lidi atd. atd., prostě protože můžu potěšit někoho kdo se na takové fotky rád podívá a nemyslím že by se nikdy nikdo nenašel. I já si ráda prohlížím, podle tebe "obyčejné" fotky ostatních - těch co fotí v podobném duchu jako já - a jsem jejich příspěvky potěšena... Tak jsem se už rozkecala až dost. Vím že budeš oponovat. Ale vyjádřila jsem se jasně. Znáš tedy mé stanovisko. Přeju hodně dalších úspěchů tvého focení lesa i když taky ne všechny fotky jsou zajímavé (ač les miluju a nepatřím mezi ty, kterým se tvé fotky okoukávají - těším se na další)....  ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter