Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pozvánka na náš akustický koncert
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 30.7.2009 (14:56:07)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 30.7.2009 > Ta tužka je opravdu, jak tak zjišťuju, málo viditelná. Příště budu čmárat centropenem.
Srdečně Vás všechny zveme - z daleka i blízka - na sobotní akustický koncert, v Olomouci - na Tabulovém vrchu, v oplaceném areálu maringotek (bývalý muniční sklad). Dostanete se k nám tak, že pojedete autobusem 16, 19 na konečnou, dále dozadu rovně, kolem heliportu. Premiéra nové sestavy (rozrostli jsme se ze dvou na pět). Akce je bezplatná. Můžete zde vyměnit věci, které vás omrzely - za staré nové staré. Oblečení, knížky, předměty denní potřeby. Vezměte s sebou také nástroje, děti, pejsky raději ne, v areálu jsou kočky. Nezapomeňte na šátky či deky. Upozornění pro návštěvníky: během produkce se mohou kdykoliv na nebi objevit nebeské úkazy.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.7.2009 > dost z ruky, bejt to blíž, zkusil bych to možná i na chvilku sjuknout...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.7.2009 > Stanislav> jindy, jinde, Stanislave - budeme kočovat
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.7.2009 > v balkánském či orientálním duchu? :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.7.2009 > anae> Kluci to nazvali dark chanson. Rozhodně to není tak světský jako třeba Neočekávaný dýchánek...A vůbec, nerada krabicuju...
<reagovat 
 oleandr (Občasný) - 1.8.2009 > Janele z Liků> Ahoj Janele děkuji za pozvání, ale my dneska jdeme na oslavu narozenin do Příkaz, takže nedorazíme, tak si to tam užijte, ale určitě příště ...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.8.2009 > oleandr> Na Jenkyho narozeniny, se kterým se věčně koušeme na fóru Ponorky (úsměv)? Také příjemně strávenou sobotu, dnes se má vydařit počasí, zítra mají být již přívalové bouřky.
<reagovat 
 oleandr (Občasný) - 1.8.2009 > Janele z Liků> No ono to nebudou jen Jenkyho narozeniny, ale dalších třicátníků a budou tam hrát kapely a spousta známých...
řekl bych, že bude vedro, teda už je... měj se hezky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter