Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chrpa
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 21.2.2010 (00:00:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 21.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 21.2.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 21.2.2010 > se docela povedla
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 21.2.2010 > parada
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.2.2010 > pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
klara126 (Občasný) - 21.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 21.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.2.2010 >

ano líbí se mi..


Doporučil 
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 21.2.2010 > To je krásný
Body: 5
<reagovat 
MaryJane (Občasný) - 21.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 22.2.2010 >

"

 

."


<reagovat 
sikatka (Občasný) - 22.2.2010 > Moc se mi líbí ta hloubka ostrosti, barvy a celkově pěkná fotka, chrpu jsem poznala :-)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 21.2.2010 > Chrpy naštěstí důvěrně znám, z této fotky bych ji nepoznal. Po technické i estetické stránce dokonale zvorané. Co má být ostré je rozmazané a navíc jsi zvolila příliš velký výřez.
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 22.2.2010 > cvakal> Nepochopils zjevně, že vše co jsi popsal je záměr. Ale odporovat ti nebudu, protože jisté skupině lidí se to nedoporučuje.  Jak už jsem ti napsala, ulev si dle svých potřeb........ ;) To že by jsi nepoznal že jde o chrpu se nedivím, jsi asi jediný, nu což... Jinak patříš mezi lidi plné záště, dle tvých praktik a s takovými nechci mít nic společného. Takže si pro radost jedničkuj dál, mě už ale nebavíš, je mi to šumafuk.. :))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.2.2010 > Věza> 

Milá Vězo, tvá odpověď je plná citových výlevů, ale nijak jsi mi nevysvětlila, proč jsi tu kytku fotila právě takto. Mohu se jen dohadovat, žes ji úmyslně vyfotila tak, aby to chrpu moc nepřipomínalo. Hm, co to tedy má připomínat? Měla to být původně hádanka, hlavolam, pak by´s vítězoslavně napsala, že je to chrpa?

Jak už jsem ti psal, chrpy fotím, mám je moc rád a když fotím chrpu, chci aby to jako chrpa vypadalo, protože ta kytička je sama o sobě dost krásná.


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 22.2.2010 > cvakal> Tobě já už nic vysvětlovat nehodlám. Tečka. Foť si chrpy jak chceš a já si je taky budu fotit po svém, jestli jsi si toho nevšiml, jsme totiž dvě rozdílné osobnosti, nekopíruju tě (zjevně k tvému smutku).
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.2.2010 > Věza> Já přece po tobě nechci, abys mě nebo někoho jiného kopírovala. Prostě jsem ti řekl svůj názor, mluvím za sebe, co jak já dělám, prostě obhajuji své stanovisko. Vůbec ti nemám za zlé, že se mnou nesouhlasíš a obhajuješ svou fotku, své názory. Od toho je diskuse, debata, nemusíme se shodnout.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.2.2010 > cvakal> :)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 21.2.2010 > Krásná fialová

ale škoda přeškoda,jak píše Cvakal, je rozmazaná, moc veliká-vystupuje z fotky, a ani není pořádně vidět,jak je focená hodně zblízka
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 22.2.2010 > germanica> 

Záměrem je zachycení (a vyostření) pouze středu květu - proto i zvolený ořez...   :)


<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 22.2.2010 > Věza> Nu dobrá, Vězo :), díky za Tvou reakci.

Stejně si ale myslim, že - z mýho hlediska - je škoda, žeten květ neni celej :-)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.2.2010 > germanica> Jasně a chápu tě. Jenže celé květy se fotí většinou a já se pokusila o zachycení trošku méně všedního pohledu... ;)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.2.2010 > Věza> ok.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 1.3.2010 > a ta nevšednost je právě unikátní a jedinečná, jelikož uniformita nepřinesla nikdy nic dobrého...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 1.3.2010 > P.S. Nejsem kytičkář, mám je sice moc rád, ale názvem jich znám možná na prsty obou rukou..ale tady musím prostě zmínit, že chrpu jsem poznal ještě předtím, než jsem si přečetl název :-)))
<reagovat 
pusinkaa (Občasný) - 4.6.2010 > Mě se to moc líbí ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter