Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tvé klady a zápory..
Autor: matta (Občasný) - publikováno 24.9.2002 (08:15:44)

Svítíš                                                      baterkou do ticha

Vyznáváš lásku                                                    k fašistům

    Držíš mě za ruku                                                  když utíkáš před

                                                                                          policajtama, mám

                                                                                 rychlejší nohy

                  Posloucháš                                                       jen kulky co vyletěly z hlavní

         Neskrýváš                                                   nadávky na režim a blbý tetování

 Neutíkáš                                        jsi schovaný, před láskou i před strachem

            Tvé oči jsou dokořán                               a ty bereš všechno - peníze, šperky

                                                                    i obraz po babičce

           

 

 

 

 

 

 

 

                                                                     Děláš vlastně všechno,co tak nesnáším...



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 24.9.2002 > hezky napsné, má to nápad, to mám rád. a oprav si tu hrubku, prosím.
Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 24.9.2002 > farišta> Díky cením si tvé kritiky... A chybička už je opravena - díky.
<reagovat 
xxxxxxx (Občasný) - 24.9.2002 > hezky...
Body: 5
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 24.9.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 24.9.2002 > Zní mi to jako text Dana Landy...:-)))
<reagovat 
 matta (Občasný) - 24.9.2002 > Rawen> Text Dana Landy? To fakt neposloucham :-)
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 24.9.2002 > Souhlas s Rawenem je to dost Landovský.. ale ta bezmocnost u něj neni. Pěknej nápad a dobře napsaný.
Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 24.9.2002 > Aquarius> Bezmocnost? To ano... Clovek je hodne casto bezmocnej... Jak kdyz je celej svet z pisku a ten rukama nezastavis... Tak si ted pripadam...
<reagovat 
julian (Občasný) - 24.9.2002 >

Jak to vzdycky rikas ty, Matty?

 

Libi...

 

:))))))))))))


Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 24.9.2002 > julian> Ale jo rikam, jen malou pripominku.. ja jsem Matta jako holka :-) nebo slecna jak chces....
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2002 > Ten ctenar je neprihlasena amba
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2002 > Ahoj, trosicku tvoje dilko Landu pripomina, ale patri do jine kategorie (jednak je lepsi a jednak vyjadruje pohled osoby "zvenci"). Velmi vystizne...
Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 26.9.2002 > čtenář> Diky moc, ale ja to srovnat s Landou nemuzu, vubec to neposloucham, slysela jsem snad jedine Motylka a ten se mi zdal hodne povedenej......
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 27.9.2002 > matta> Motýlek je starej, zkus nový album "9mm" nebo starší "Konec" (teď si nejsem jistej, jestli se tak fakt jmenuje, asi jo). Písek mezi prsty? To se mi líbí ale ber to tak, že i ty jsi z písku.. nechytej ho, je v tobě! : )
<reagovat 
 matta (Občasný) - 27.9.2002 > Aquarius> Je ve me? Vidis to me nikdy nenapadlo, dost odlisnej nazor na svet... To se mi opravdu libi budu se muset nad tim hodne zamyslet... Nesnazit se zjistovat proc to tak je ale prizpusobit se tomu ze vsechno je cast me... To jo... To je opravdu dobry, moc diky... :_) A toho Landu zkusim...
<reagovat 
 matta (Občasný) - 27.9.2002 > Aquarius> Je ve me? Vidis to me nikdy nenapadlo, dost odlisnej nazor na svet... To se mi opravdu libi budu se muset nad tim hodne zamyslet... Nesnazit se zjistovat proc to tak je ale prizpusobit se tomu ze vsechno je cast me... To jo... To je opravdu dobry, moc diky... :_) A toho Landu zkusim...
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 30.9.2002 > matta> Zkus.. Bylo mi potěšením kapku poradit. : )
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 12.10.2002 > Svet je koule co se toci, tohle je roztomile zjisteni... stejne jako tvoje basnicka!! Jen tak dal...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter