Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Včerejší hospůdka, Miniatury z kolekce Miniatury
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 25.9.2002 (15:33:25), v časopise 17.10.2002
další v kolekci>
Pára za okny předhání každé rty a my tu svíráme umaštěné lžíce od polívky. Místo piva objednávám teplý čaj, zatímco si mokré ruce z deště otíráš pod stolem do ubrusu, zatímco Ti bunda spadla ze židle a ty ji studenou mezi dvěma prsty věšíš zpátky na kulaté opěradlo. Kouř od vedlejšího stolu přechází uvězněn místností sem a tam, od vchodu chvíli co chvíli nepříjemně táhne a to je teprve konec září...


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 25.9.2002 > krátké, ale vydatné, líbí...
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 25.9.2002 > Koukám ta zima je děsná inspirace.. : ) no pořád lepší než rýma. Pěkné pozorování okamžiku jaké mám rád.
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 25.9.2002 > hmmm, líbí, moc hezky jsi to napsal.
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 25.9.2002 > Viz Hubert... jenom mi konečně vysvětli - proč u všech pražskejch místních názvů píšeš obráceně i/y? A až mi to budeš vysvětlovat, mohl bys to v tom úvodníku rovnou opravit? Díky. :o)))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.9.2002 > Kapucín: no jo, místní rodák se nezapře:-))), děkuju za upozornění a za milé reakce, už je to opraveno!:-)
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 25.9.2002 > je to špatný.....místo piva pít čaj....
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 25.9.2002 > Brilantní miniaturka - moc, moc líbí. V týhle kose je čaj nesrovnatelně příhodnější než pivo, alespoň mě tedy pivo teď už vůbec nejede, na pivo to chce teplíčko, pak člověk orosenou sklenici ocení, ale v tomhle churavém mžení je čajík fajn. Krásně vykreslená atmosféra, jakobych tam byl!
Body: 5
<reagovat 
hyena (Občasný) - 26.9.2002 > no jo, kdybych psal z kazdy hospody zapis, tak se totem stane uplne jinym casopisem. kdyby ses bejval vozval, ksme tam mohli sedet spolu.
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2002 > Martine, opravdu se jmenuješ Zborník, nebo je to přezdívka? V té miniaturce vidím plachého člověka, který je více v představách než v realitě. Je to básník...
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.9.2002 > Děkuju moc za milé reakce!:-)
Čtenář: Jestli jsem básník, to těžko říct, ale jsem plachej a Zborník se jmenuju po tátovi:-))) To víš, my co pracujem u hřbitova už jiný nebudem,dík:-)))
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 16.10.2002 > zařazeno do časopisu :o)
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 18.12.2002 > chvile zastaveni,,,jako bych tam byl
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
0 0 1 2 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter