Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
--- (Vidžajanagar) z kolekce Discovery of India
Autor: tuik (Občasný) - publikováno 27.8.2009 (07:16:48)
další ve sbírce>

Dozrávají plody v kamenném sadu;

prostor tuhne.

Čas dokomíhal.

 

Bouřka - je boření; hroucení klenby.

 

Pak zase znovu

vzlíná tíha.



Poznámky k tomuto příspěvku
paryb (Občasný) - 27.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 27.8.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
paryb (Občasný) - 27.8.2009 > prostor tuhne - čas dokomíhal - vzlíná tíha, je toho jaksi moc, líbí se mi to, ale nevím, jestli to nehraničí
<reagovat 
jafa (Občasný) - 27.8.2009 > soustředěné, vycizelované a docela i sugestivní. moc líbí
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 27.8.2009 > Ano, jen škoda, že je to tak kráté, chtěl bych tam být trochu déle. Tak doufám, že v Discovery of India budou další. A co znamená to - Vidžajanagar? Místo, něbo jméno draka?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 27.8.2009 > cit-i-zen> 

Dík, ale nevím, jestli toho bude víc, celá Indie byla tak fantastická, že mě to úplně oněmělo a tohle je jen takový výškrabek.

Vidžajanagar je staré město, teď spíš jen takové trosky v neskutečné kamenité krajině. Je to doba kamenná, jak si jí představují na základce - prostě "všechno bylo z kamene". A v sutinách opice a 40 ve stínu a nad tím monzunové mraky.

 


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.8.2009 > "... -

."
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 27.8.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 27.8.2009 > tak já jenom napíšu, že vnímám vytříbenost textu, ale jinak mě to nebere. mohla by tam být úplně jiná slova ve stejném rytmu a měl bych z toho podobný pocit. nebo jinak. je to další, x-tá postranní ulička vedoucí na to stejné náměstí. pro mě tam nic nového není. ani nálada, ani obrazy, ani prožitek. celé mi to přijde známé. přitom opakuji, není to bláto, stavba drží, ale nedrží pro mě. tak promiň, nejsem asi tvůj čtenář.
<reagovat 
Džajata (Občasný) - 29.8.2009 > Když jsem si výše přečetla, o čem to je, rozumím tomu víc
Body: 5
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 29.8.2009 > Džajata> no, ale to to nemá být popis něčeho, básnička má stát sama o sobě bez souvislostí...
<reagovat 
 Džajata (Občasný) - 31.8.2009 > tuik> a co s tím mám dělat? Je to, jak to je
<reagovat 
jafa (Občasný) - 2.9.2009 > pořád se mi líbí. na jedné klinice v Praze pracuje paní doktorka Ťuíková
Body: 5
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 2.9.2009 > jafa> je, vazne? a pres co je? ja jsem ale ťuík podle toho ptacka z jedne vytvarne knizky frantiska skaly.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 3.9.2009 > tuik> hele, a odkud máš ten citát o batohu a buchtách? ten mě teda okouzluje. stejně jako mě okouzluje Skála i jeho výtvory i knížky. ptáčka Ťuíka jsem v nich nepostřehla, četla jsem zatím jen jednu z nich... jméno paní doktorky, a snad to není nijak nevhodné psát, jsem zato postřehla, a to na nástěnce jedné pražské urologické kliniky v rozpisu služeb. přes co je, nevím, třeba má jen související specializaci (chirurg atp.)
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 3.9.2009 > jafa> citát o buchtách je z knížky Velké putování Vlase a Brady. Ptáček Ťuík je z knížky, v jejímž názvu figuruje Cílek a Lída - nevím přesně, jak se jmenuje. Jestlis ji nečetla, tak moc doporučuju, roztomilejší a inspirativnější věc jsem dlouho neviděla. Je to vlastně fotoromán - sled úžasných scén, kde aranžuje les, různé přírodniny, slimáky, věci ze smetiště - nejskálovatější Skála, znáš ho.
<reagovat 
anae (Občasný) - 3.9.2009 > pěkná Discovery of India :-)
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.9.2009 > Naopak. Mně nic nechybí. Mám radost z protikladu boření a...
Doporučil 
<reagovat 
sklem (Občasný) - 4.1.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter