Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Modrá moudrost
Autor: barlach (Občasný) - publikováno 28.9.2002 (12:08:02)


anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 >

hubert. Ano, tak tentokrát s tebou pro změnu souhlasím, já tvořím oběma přístupy, něco ze mě vypadne a cítím, že je to ono, tak to nechám být a v jiných případech brousím a brousím a brousím. Záleží asi na tom, co chcem svým dílkem říct, někdy jen to je náladovka, pohodovka, vtípek, někdy chcem říct něco víc a někdy něco sdělíme a čtenář v tom vidí, úplně něco jiného :))). Zkrátka je to přesně tak, jak píšeš, každý si v tom najde to svý a každá metoda má své obhájce o odpůrce.

Ale myslím si, že nic se nemá přehánět tudíž i ta zastřenost musí mít svou míru, a proto  též souhlasím s metodou čistých asociací, symbolů, i metafor.

Já taky pokaždé protěžuju to či ono, neboli spíš se řídím citem, buď mi to sedne tak jak to je nebo ne.

Myslím, že toto dílko mohlo mít klidně dva konce, nebo dvě verze, protože zas na druhou stranu je škoda, aby si autor nechal pro sebe ten "krásný" životní paradox. Protože takhle nás život dostává často, nejdřív nás vytáhne ze spousty průšvihů a pak prásk, utopí nás na lžičce vody.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli anonym1
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter