Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Báječné Bohnice
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 18.9.2009 (02:36:27)

      Naposled jsem se dostal do Bohnic koncem letošního srpna, když mně přestal zabírat Cipralex. Předtím mně nějakou dobu bylo natolik dobře, že jsem zcestoval celé severní Čechy – vlakem na průkazku ZTP, tedy velmi levně. Řekl jsem si: než si mám dávku Cipralexu zvyšovat, raději si na ty deprese vezmu něco úplně jiného. A vzal jsem si Remood, který už v minulosti několikrát zaúčinkoval.
      První den byl dobrý – vzal jsem si opatrně po čtvrtkách celkem 3/4 tablety. "Neškodilo by to trochu popostrčit" povídám si a druhý den jsem vzal po půlkách celkem 1 a 1/2 tablety. To už bylo moc. Několik hodin jsem odolával děsivé úzkosti a nakonec jsem si zavolal sanitku. Byla to zatím nejhorší posádka, jakou jsem zažil:
      "O tom, kam vás povezeme, rozhodujeme my. Pojedeme na Karlák na internu, tam ať rozhodnou, co s vámi. Věci si neberte, asi pojedeme ihned zpátky.“
      „Věci si beru, protože mě z Karláku stejně pošlou do Bohnic, já už to dvakrát zažil.“ tvrdil jsem neochvějně. Nakonec dali na mě a jelo se ucpanou Prahou za nepřetržitého houkání do Bohnic.
      V Bohnicích mně ten mnou nasazený Remood kupodivu ponechali, pouze snížili dávku. S počátečními úzkostmi nedělali vůbec nic, prostě čekali, až to přejde samo. Nakonec, na pacienty s úzkostmi, neustále korzujícími po chodbách, jsou tam zvyklí.
      V Bohnicích mně tentokrát bylo mimořádně dobře, samozřejmě s výjimkou toho prvního dne, zejména když mi tam asistent přinesl kupu knížek ke čtení. Když jsem je všechny přelouskal, požádal jsem o propuštění, "protože mi už vůbec nic není". Kupodivu mně vyhověli, s výhrůžkou, ať si proboha neměním nasazené léky a jejich dávkování.
      Blbě se mi udělalo samozřejmě až po dvou dnech doma. Zpočátku jsem trpěl jako Kozák, co se chtěl stát atamanem, dokonce jsem jednou navštívil Michaelu (svoji psychiatričku), která se zděsila nad tím, že si jen tak jezdím metrem po Praze, ale to byla moje poslední jízda veřejnou dopravou za pomoci Remoodu. Já jsem ho totiž vyměnil zase zpátky za Cipralex a absolvoval jsem dva výlety vlakem. Oba do Rakovníka, kam ty vlaky jezdívaly o prázdninách poloprázdné. Jenže mezitím prázdniny skončily, vlak náhle poloprázdný nebyl a já musel brát cestou prášky na uklidnění. Zpátky jsem se pokaždé vrátil autobusem, kde sleva ZTP platí také a je to levnější než vlakem. Není tam bohužel záchod, ale zato tam byla klimatizace, což jsem při 25 stupních ve stínu ocenil.
      Autobus mě pokaždé vyplivl na odporném Zličíně, odkud trvá cesta metrem na Pankrác hodinu, ale přežil jsem to. Nyní se z opatrnosti zase zdržuji doma, protože jsem si dávku Cipralexu zvýšil (to jsem měl udělat už v srpnu) a čekám, až se stav ustálí, aby to se mnou zase ve vlaku nemávalo. Budu se zase muset objednat k Michaele.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 18.9.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 18.9.2009 > tvé životní příběhy se čtou dobře
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 18.9.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
LeeRicope (Občasný) - 20.9.2009 > To chce práci... :-)
<reagovat 
jelen (Občasný) - 21.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 20.9.2009 >

jako životní příběh možná, ale jako povídka teda nic moc...

pokud člověk neví, jaký je mezi dvěma prášky rozdíl, nebo proč se s tím nesmí cestovat MHD, řekne mu tvůj text asi to samý, jako kdybych tu napsala, že se máš namísto reache zaměřit na afinitu...


Body: 2
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 22.9.2009 > Quotidiana> a jaký je rozdíl mezi reachem a afinitou? A -> Č slovník "reache" nezná a afinitu jsem nezkoušel
cože to vlastně studuješ? snad ne psychologii?
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 22.9.2009 > Montrealer> 

reach = zásah

afinita = vhodnost

http://www.mediaguru.cz/medialni-slovnik.html 

 

vystudovala jsem marketing/management :) (trocha psychologie v tom je taky, ale s medicínou to moc společného nemá :))


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 21.9.2009 > A co zkusit formu deníku? Tohle by jako povídka opravdu moc neprošlo, ale kdybys to pojal jiným směrem s trochou nadsázky, ironie...? Takhle je to jen smutné, věřím, že máš těžký život, ale když to čte člověk, co tohle naprosto nezná, nemá to dostatek "šťávy", aby pochopil, co přesně ti vadí třeba v davu mhd, nebo jak fungují panické stavy úzkosti apod.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 22.9.2009 > Lamarski> Já taky neměl v úmyslu psát povídku. Takové úmysly ani nemívám. Na Liteře jsem to uveřejnil jako reportáž. Mé bohnické úlety tam už znají...:o)

Na deník si netroufám. Jeden den je mi blbě, další den ještě hůř a tu a tam se najde chvilka, kdy jsem schopen něco sepsat. Nejsem schopen žádné soustavné činnosti. Nečinnosti naštěstí také ne...:o)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 22.9.2009 > Montrealer> Máš to zařazeno v povídkách, tak to mate:) Přesto si myslím, že to jistá forma deníku je a nemusí být pravidelný. Postřehy a zážitky jsou určitě zajímavé nejen pro čtenáře, kteří něco podobného nezažijí, ale především pro tebe - aspoň z toho psychologického hlediska;)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.9.2009 > Lamarski> je to autentický, je tomu rozumět, emočně to člověka nakopne, je jedno jestli to je povídka či deník. si myslim.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.9.2009 > Stanislav> jj,koukala jsem na to spíš z té stránky, kdy se dílko připravuje k vydání;) čistě jen můj názor
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter