Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Byl to blues?
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 18.9.2009 (17:55:26)


 Lola (Občasný) - 21.9.2009 > Urvisu> Můj příběh? Začalo to mým prvním vážnějším vztahem, kdy jsem bohužel chodila s klukem rok a něco, který mě dostal do nemocnice s nervama (mela jsem psychosomaticky bolesti hlavy, zavrate) a hrozne me to poznamenalo.. Po trech mesicich kdy jsem se to snazila skoncit a podarilo se mi to vzdy jen spola,protoze jsem hodne citlivej clovek, jsem potkala kluka, ktery mi zmenil zivot, bylo to uplne neco jinyho nez s moji prvni laskou najednou jsem si uvedomila ze vsechno predtim byli hormony.. z neho se stal muj nejlepsi kamarad, vsechno co jsem mela, dokazali jsme dvanact hodin jen lezet a mluvit, na vetsinu veci stejny nazory, stejny smysl pro humor...vkus.. Jsem mlada a okolo me je spousta kluku a vyrovnavam se s tim,i jsem si nasla kluka kteryho budu mit rada, ale ten predchozi.. Znicila to vsechno jedna slecna, ktera byvala mou kamaradkou, kdyz jsme se rozhodli, ze se nebudem bavit, odjela jsem na dovolenou a znicila to...lhala,postvavala proti me nase okoli.. az toho bylo na nas moc..nasledovala pauza.. a posledni blues,vsichni reknou, ze jsem mlada...proto taky se snazim moc nesmutnit.. napsala jsem si svuj rozlucny blues a jdu dal... clovek nemuze pit z rozbite sklenice..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lola
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter