Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Miláčku, kde jsi?
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 5.12.2009 (14:54:40)
Konvička čajová
smutně si píská,
i jí se, Lásko má,
po Tobě stýská!

Dva šálky žalují,
že tady nejsi,
i lžičky se ptají.
Miláčku, kde jsi?

A svíčkám ve svícnu
hořet se nechce,
ani já se svých snů
nechci vzdát lehce!

Stolku a židličkám
scházíš tu taky,
v srdíčku touhu mám,
zas smutku mraky

čelem se prohání,
štěstíčku cloní,
oči bez ustání
slzičky roní...

Vrať se mi, drahá, zpět,
náruč má čeká!
Pozná Tvé něhy květ
postýlka měkká?


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 5.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
tuik (Občasný) - 5.12.2009 > člověče, uprav si to:)
<reagovat 
čtenář pepé pervers - 6.12.2009 > Na rozdíl od Wolkera, tento autor se trpaslíkem již stal. Židličky, postýlky, srdíčka... Objekt jeho touhy je též trpasličí povahy, jistě má vlásky, zoubky, samozřejmě prstíky a lasturku...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 9.12.2009 > Tuik:Jsem raněn slepotou, takže nevím co bych měl upravovat, pokud tím taky nemíříš na přemíru zdrobnělin... Budu Ti vděčný, když mi napovíš!Inu, poslouchal jsem noční folk a country na radiu Samson, které už není v západních Čechách jen v internetové formě a protože jsem sám plul naa vlnách splínu, ovlivnmila mne jakási píseň k podobné říkánce...
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 9.12.2009 > El condor> no, znakům v Tvé básni nesvědčí font - některá písmenka jsou spojená, jiná vypadlá, místo jiných jsou podivné znaky.
<reagovat 
El condor (Stálý) - 9.12.2009 > Věza: Netvrď mi, že se Ti to líbí! Byl to jen takový úlet, když je člověku smutno. někdo se opije, jiný něco rozbije, já si zveršuji zdrobnělinky...I když bez inspirace v Radiu Samson /je i na internetu!/ by to asi nešlo...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.12.2009 > El condor> Líbí, ten smutek je z toho "krásně" cítit. Vůbec to není špatné...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 14.12.2009 > tuik: Nemáš to v nějakém zmenšeném měřítku, třeba na mobilu? Mně nepřipadá, že by byla písmenka slitá, ale je fakt, že v té své momentální náladě jsem volil k smutným veršům i starobylý styl písma...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 14.12.2009 > Věza: Netušil jsem, že právě Ty se budeš vyžívat ve smutku mých dílek! Tvé obrázky tomu nenasvědčují...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.12.2009 > El condor> Pročpak ne? Focení je jedna věc a poesie druhá. Smutku rozumím dobře a vím že když je člověk smutný mívá lepší inspiraci ke kvalitnímu dílu.
<reagovat 
El condor (Stálý) - 18.12.2009 > Věza: Jenže já už poslední dobou stále častěji plavu jen v moři smutku...;
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 19.12.2009 > El condor> ...tak to mě mrzí
<reagovat 
El condor (Stálý) - 19.12.2009 > Jaký sklon, takový směr osudu, já vím! / Aštávákra pravil! / Ale někdy 100x NIC umoří i většího osla než jsem já...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 1.8.2010 > tuik: Právě jsem si to prohlížel jinde, opravdu je to slito, což prve nebylo nebo jsem opravdu ještě omylem klikl jinam. Teď už je to snad O.K.!;o) P:S. Zjistil jsem to namátkovou kontrolou i u dalších básní, tak jsem to pozměnil. Nestačil jsem projet ovšem vše, takže kdybys někde na to narazil, dej mi vědět! Díky!;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter