Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bublinky
Autor: lila.lina (Občasný) - publikováno 11.12.2009 (11:49:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
losperdos (Občasný) - 11.12.2009 > to mi nic neříká...
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.12.2009 > zajímavé
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 11.12.2009 > líbí se mi ta fialová a napravo na těch bubblinách vidíím nějaký odraz, ten je špatně vidět. Možná nějaká figura (osoba) a něco tam dělá. Nevím, je to těžko rozpoznatelné. Třeba je to něco úplně jiného.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.12.2009 > jj, bublinková fota mám ráda
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 11.12.2009 >

Pro abstraktní obrázky platí úplně stejná pravidla jako pro neabstraktní. Tzv. abstraktní obrázek se od neabstraktního liší pouze tím, že na něm nejsou žádné znaky, které běžně známe a můžeme je nějak zařadit (strom, květina, pes, nůž apod.). Prostě abstraktní obrázek má stejnou vypovídací hodnotu jako neabstraktní, pouze působí na diváka jinými znaky, které třeba ani nelze nikam zařadit, spojit je s nějakou zkušeností (zakrvavený nůž, strom - na podzim, na jaře, květina -léto, vůně).

Kapky vody, nebo co to je (je to zcela lhostejné) představují stavební prvky, záchytné body pro oko, je potřeba je uspořádat tak, aby oko mělo na čem spočinout. Když se podaří phled diváka nějak usměrnit, upoutat, je tvůj a můžeš mu něco sdělit, umožníš mu vnímání nových skutečností, kterých by si třeba vůbec nevšiml.

Tato fotka mi připadá neuspořádaná a její barva nepůsobí příjemně, je studená. Nic proti tomu, je to tvůj záměr, máš pro to nějaký důvod, pro mě je ale fotka nečitelná, nic mi neříká.


<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 12.12.2009 > cvakal> 

Divák při pohledu na tuto fotografii může (ale nemusí) projít čtyřmi stádii vnímání:

1.) Vidí bublinky, ale nic mu to neříká..

2.) Vidí bublinky, v nich menší bublinky a pidibublinky..

3.) Vidí "postavy" a "děje" v jedné nebo více bublinkách..

4.) Sám se stává fialovou bublinkou)

Záleží na tom kam to koho pustí..

Né, dělám si legraci, žádná teorie k této fotce není. To jen děcko ve mně si zas chtělo chvilku hrát:).. první pokus o abstrakci, nebo tak něco:) Za názory dík!


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.12.2009 > Bernardetta> To je dobře , jen si hraj  a dávej to na Totem. 
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 14.12.2009 > cvakal> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter