Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
titulka
Autor: Quotidiana (Občasný) - vloženo 20.12.2009

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 10.2.2010 > přijde mi to vydařené, toto číslo časopisu.
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 11.2.2010 > Pěkné komentované výtvarno.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 11.2.2010 > ad komentáře k výtvarnu: líbí se mi, jak je to bezprostřední a upřímné...žádná superchytrá vykonstruovaná kritika...

ad výtvarno obecně: nemám přesné čísla, ale za tu dobu od 19. čísla byly stovky nebo možná tisíce děl ve výtvarnu, z nichž desítky stálo za to a je mi líto, že v časopisu se objeví jen 4. Navíc bych bral zřetel i na hlas lidu= nejdoporučovanější díla: ty by se myslím měly objevovat v časopisu (za tohle křičím už dlouho;)

Jinak chválím, Quo, za tu údernickou práci!
<reagovat 
g morr (Občasný) - 11.2.2010 > Mně tedy komentáře k výtvarnu přijdou... jakbychto... dost upracované -- na to, jak málo toho nakonec řeknou :)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 11.2.2010 >

no výtvarna a fotek a vlastně i pozie a všeho je tam málo (vzhledem k poměru toho co bylo publikováno) prostě proto, že jsem vyhlásila limit 5 kusů (u prózy 2).

Čistě teoreticky jsem si pohrávala s myšlenkou, že by se to mohlo vytisknout a vzít na nějakou z akcí totemu (tisk je drahý, takže málo stránek, proto málo příspěvků...)

Je to v PDF, takže bohužel nefungují prokliky na originální velikosti přímo na totemu (což byl původní záměr, nicméně momentálně zůstal vysoko nad mojí technickou úrovní...)

 

K tomu hlasu lidu - funguje tu něco jako "časopis" resp. výběr toho nejlepšího - tam může překopírovat každý redaktor cokoli, co ho zaujme z jeho rubriky...

nejúspěšnější věci se zobrazují všem uživatelům,

no a pak je tu "časopis" - jakože tohle, kde jsem chtěla spíš věci, které jsou dobré, ale z nějakého důvodu zapadly... nebo něčím zaujaly, ale nenašly dost fanoušků... (aby se pořád neopakovaly dokolečka ty stejné, byť kvalitní, věci :))

 

no a samozřejmě já i všichni, kteří se na náplni podíleli, děkujeme za pozitivní ohlasy :)) (proto to děláme :))

 

 


<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 11.2.2010 > Quotidiana> ad casopis a zduraznovani zapadnutych veci: no ja treba na totem uz nechodim, takze bych ocenil, kdyby casopis plnil i tu funkci, ze by ukazal proste nejaky vyber...takhle je ten casopis jenom interni sranda pro totemaky a lidi zvenku to nezaujme...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.2.2010 > pokud má něco 12 stran, pak jedna z nich nemusí být obsah :-) přečtu, až budu mít víc času, možná, budu-li
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 14.2.2010 > Konečně po delší době jeden z nejlíp zpracovaných čísel, ikdyž opravdu těch děl by se dalo vytáhnout víc.
A taky se konečně pracuje i s pdf ;-)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 15.2.2010 >

no, pdfko jsem vyráběla v photoshopu (nemajíc nic jinýho, natož lepšího), takže se obávám, že v rámci zachování mého psychického zdraví další čísla budou opět v html... :)

za pochvaly děkujeme, připomínky se budem snažit zapracovat do dalšího čísla... :)


<reagovat 
tichotam (Občasný) - 16.2.2010 > Uurčitě je to pdf? Mě to připadá spíš jako jpg
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 16.2.2010 > tichotam> jo :) tohle co vidíš je jpg :)) pdfko mi tu nejde vložit (kvůli nějakýmu tech. omezení serveru), ale originál v pdf jsou - dekorativně mi sedí v počítači :))
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 17.2.2010 > doporučuju indesign :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter