Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nač čekají labutě a kam táhnou vrány z kolekce Ve světe co neexistuje
Autor: JjAaNnAa (Stálý) - publikováno 26.12.2009 (12:37:14)


Zeanddrich E. (Stálý) - 2.1.2010 >

"...-" ... -vyšlapanýma cestičkama, na kterých mě už nic zázračného nepotká...snad jen smrt.... ...Všechna ta krása mně přeplývá přes srdce i přes duši. Dusí mě to. Tíží. To pomyšlení, že bude všemu dříve či později konec.... ...Často se ptám, co vlastně zbylo ze života staré báby, která   vždy   všechno   měla... ...-etc... .

 

 ...-"opravdu"  "vždy", a opravdu "všechno"... ? ...-hm, pak je ale podivné, že má takové "starosti", a že se musí "takhle" "ptát..." ...-vypadá to, že "to "nejpodstatnější..."v životě asi přeci jen neměla" ... -a sice "...-vědomé", živé "společenství s Bohem" ... ...-pak by se totiž naopak, vědoma si "dobře vykonaného úkolu", ke kterému lze "správně" "naplněný" život přirovnat, "naopak hřála ze skutečnosti (( ...-ovšem při "neutuchající" aktivitě, až do "...posledního" dechu... )),  že se zřejmě opět brzy posune na svém "vývojovém žebříčku" "o stupínek" "výš... "...; ... .

."


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zeanddrich E.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter