Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: bombilla. (Občasný) - publikováno 13.1.2010 (00:03:30)


 Bajata (Občasný) - 18.7.2010 > xmark> Ahoj Xmark, ozývám se v dobrém, předem vyvěšuji bílou vlajku, ale Vrtěti psem je šílený, tragicky pravdivý film o přetvářce a defakto celé dnešní společnosti. Viděl jsem ho až na základě mého obvinění církví. Církev mě obvinila že jednám jako onen hlavní hrdina, potažmo jako ostatní. Obvinila mě z toho na svých veřejných periodikách. Odpověděl jsem jim, že by se měli podívat na film o Sekalovi.
Promiň, ale opravdu nevím, čím ty tenisky mají vypovídat a připomínat film Vrtěti psem. Je možné, že jsem byl při sledování ovlivněn výrokem církve a tak mi unikla jiná souvislost.
O Sekalovi jsem Ti napsal z důvodu, jako jsem odpověděl církvi.
Jistí,, křesťané" se potřebují zbavit nepohodlného člověka, a tak využijí zoufalé, životunebezpečné situace člověka, který se ukrývá před nacisty. Aby nebyla vina vraždy na nich. Když nechtěl Sekala zabít, natvrdo mu řekli že pokud to neudělá, prásknou ho gestapu. Prostě šílení zmetkové. Podobnost s Vrtěti psem velice příkladná. Ale jinak podaná. Proto nechápu, proč jsi to dal do souvislosti s tím filmem.
Věřím že přijmeš moji bílou vlajku a ve smíru odpovíš. Opravdu mě to zajímá.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter