Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Podzimní servis z kolekce louka
Autor: Romeo (Občasný) - publikováno 26.10.2002 (00:57:29)
další v kolekci>
Tak tohle nám tu padá ze stromu přímo na raketu :)))


Poznámky k tomuto příspěvku
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 26.10.2002 > Nejsem odborník na foto, ale tohle je příjemné a má to něco do sebe.
Body: 5
<reagovat 
Shavlicka (Občasný) - 26.10.2002 > Hm. Hm.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 26.10.2002 > Sbiram exoticke stromy; dej mi vedet kde sezenu ten co na nem rostou sedmikrasky...
<reagovat 
Ema (Občasný) - 26.10.2002 > :) taky nejsem odborník, ale tohle se mi líííbííí:)))
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 26.10.2002 > hehe to je dobrý  btw. ten strom se sedmikráskama mě taky zajímá
Body: 5
<reagovat 
Romeo (Občasný) - 26.10.2002 > No jo já jsem ale trdlo, copak sedmikrásky padaj ze stromů....to jsem tomu dal aniž bych si to uvědomil.
To je jen doplněk, taky mě mrzelo, že jsem nikde už nenašel žaludy ty by se tam hodily.
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 26.10.2002 >

Nooo. ja nevim ,ale mam pocit ,ze sipky a bobulky jsou z kere....Takze se mi zda ,ze otazka exotickeho stromu sedmikrasek je lehce bezpredmetna...Ale to je ciste muj nazor...Napad je to opravdu velmi zajimavy....Vystihuje podzimni barevnost...Ale na muj vkus je to az moc kalkulovano symetricky...Takze celek na me pusobi spis nudne...znamkovat to nebudu ,protoze ten napad se mi opravdu libi !!!

Barevna cistota a pestrost je okouzlujici = nema chybu !


<reagovat 
ljucca (Občasný) - 26.10.2002 > No je to krásný, to se muší nechat. Jestli chceš, tak já ti pár žaludů pošlu. Chtel jsem si z nich teda dělat zvířátka, ale ty je jistě využiješ lépe. Držím palce, jen tak dál.
Body: 5
<reagovat 
Romeo (Občasný) - 27.10.2002 > OK žaludy pošli já je tam přidám..díky Romeo

<reagovat 
Vea (Občasný) - 29.10.2002 > Krásné barvičky, dobrý nápad!  
Body: 5
<reagovat 
čtenář magi - 30.10.2002 > romeo, trosku moc vyvazeny ne?, jak zpravy na Nove?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.11.2002 > takový reklamní, ale pěkný....
Body: 3
<reagovat 
Romeo (Občasný) - 8.11.2002 > Děkuji šlo mi o ten nápad a ten se myslim zdařil až na ten doprovodný text tam jsem nepřemýšlel.

<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 18.11.2002 > proc?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter