Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce ZÁŘEČÍ
Autor: RadimP (Občasný) - publikováno 4.11.2002 (18:56:54)
další ve sbírce>

Do loken léta vplétána je trýzeň

Lež v duších loupí

Jak v klasech námel

Skrývané rány v rýnách rozlévány

A sýpky smíchu plné líných včel



Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 4.11.2002 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 4.11.2002 > Taky se mi to líbí.
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 4.11.2002 > krása nejkrásnější
!!!!*
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 7.11.2002 > ´Kuji :o))
<reagovat 
Zelený žralok (Občasný) - 17.11.2002 > No co se s Tebou dá dělat?!! Radime, Radime...:o) Zamysli se, kamaráde:o) ...je to krása!
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 21.11.2002 > nádhera! :o) čistá ničím nerušená nádhera...
Body: 5
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 21.11.2002 > rabako> Jéé děkuju :o) Moc :o)
<reagovat 
Adletka (Občasný) - 25.11.2002 > :-)Nedalo mi to a precetla jsem si vsechna tva dilka a tahle znamka je za vsechny dohromady.Tak me napadlo - nezkusil si nekdy napsat haiku?Je to sice obtiznejsi,ale pokud si to muzu dovolit - soudim,ze by si pro nej mohl mit ten spravny cit.
P.S.:Snad jsem ani nevedela,ze u nas na gymplu byl takovyto basnik?!?!Ze by se konecne aspon jednou hodilo pouzit jedno z otrepanych?!?!Dnes ano - zivot je plny prekvapeni:-)
Body: 5
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 26.11.2002 > Adletka> 

Děkuju - za tuhle i všechny ostatní :o)

Dobré haiku je vážně složitá záležitost - musíš mít dostatečný nadhled, aby dokázal(a) těch sedmnáct slabik navrstvit tak, že do nich co nejvíc čtenářů reflektuje co nejvíc vlastních zkušeností. Je to vlastně konstatování - odtažité, což mi dělá potíže (všechna bez výjimky jsou má dílka napsaná z pocitů :o). Zároveň potřebuješ nezbytný básnický postřeh. Ne všechno, co má sedmnáct slabik, je haiku... Těžká, těžká věc. Snad někdy. Zatím je jenom rád čtu (znáš "Měsíce, květy"?) :o)

Slůvky o "takovémto" básníkovi šetři - i když i za ně díky :o) Kupříkladu pan básník unseen je taky produktem náchodského ústavu :o)

Díky za reakci!, R.

 


<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 4.12.2002 > tak něžně duši hladící, že i bolest zdá se krásná...
Body: 5
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 5.12.2002 > Kapucín> Jéé... Díky moc :o)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 2.1.2003 > Přečetl jsem si všechny tvoje zdejší básničky (konečně) a zkusím ti napsat pár slov (napíšu ti to raději souhrnně, než kouskovat pod každou básničku..). Co se týče obsahu, máš osobitou obraznost (na P. do tebe neustále šroubují Skácela, ale mně to nepřijde..) Skácel se - (nejen) podle mě - pohybuje na hranici hloubky a mírného kýče.. - přesně na té tenké hranici - a v tom je právě jeho mistrovství - nikdy tu hranici nepřekročí.. ty mi přijdeš trochu jinde, ale možná právě v tom jsi blízký Skácelovi - ta hranice je u tebe bezpečně vzdálená, ale je na dohled a čtenář může mít chvílemi obavy z jejího překročení, ale dlužno poznamenat, že ty nikdy nezklameš (nic takového jsem nezaznamenal).. Tvoje básničky jsou (i díky pečlivě vybroušené formě) do příjemna (i v případě, že jsou do bolava), ale nejsou laciné (nenašel jsem jediný laciný obraz).., takže kýč by bylo to poslední, z čeho bych tě obvinil. Umíš.. to je bez debaty. Jediné, v čem bych (za sebe) trochu šťouchl, je fakt, že v rámci tvojí tvorby nevidím vývoj.. Dobře jsi začal, dobře pokračuješ, ale malinko mi tam chybí ta touha objevovat.. Přidržuješ se osvědčeného (ať už jakkoli původního, jakkoli tvého..).. No.. upřímně řečeno.. jsem vlastně z tvých básniček dost unešený.. Hlavně piš. Chybíš tu.:) Ahoj.
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.3.2003 > nojo, já jsem ten šroubovatel Skácela... (jeden z...?)

1. jo, mám zkrátka ten pocit
2. ale fakt to umíš
3. rád tě čtu
4. a budu i nadále :-)
5. stejně časem budeš psát svým vlastním jazykem, protože nebudeš mít možnost volby, takže jsem KLIDNÝ... ;-)
6. totiž mně u tebe nevadí, že mi to připomíná Skácela, myslím, si, že tvý básně i tak mají stejnou hodnotu jako Skácelovy, jen prostě píšete (pro mě) podobně, no. to nevadí. :-)

Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.10.2003 > excelentní záležitost
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 > atmosphere...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 25.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 12 13 17 (18) 19 20 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter