Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TEĎ si přijdeš...
Autor: Danny23 (Občasný) - publikováno 4.11.2002 (11:55:27)
Teď si klidně přijdeš. Jako by se nechumelilo. Celou dobu, kdy jsem tě potřeboval, po tobě nebylo ani vidu ani slechu. Teď si klidně přiletíš.... ale už je pozdě. O život jsem mohl přijít, rozumíš, O ŽIVOT... Ale to ty nechápeš, že? Není možné tě nahradit. Dobře to víš. V situacích jako je tahle jsem bez tebe odsouzen ke ztrátě. Myslíš, že budu příště čekat? Myslíš, že budu na tebe spoléhat? Chyba lávky. Pokusím se zajistit, abych na tom nebyl tak zle, že bych vyžadoval tvoji pomoc. Jak už jsem unavený... ty za to můžeš! Rozumíš, všechno se to odehrálo příliš rychle a já... Tobě nemá ale vůbec smysl cokoli vysvětlovat, že? Jen s tím ztrácím čas, co ty na to? Mlčíš. Samozřejmě, jak jinak. Nejsem přece blázen abych v tomto dialogu - či v podstatě monologu - déle pokračoval. Zajímavé je, že je tomu tak skoro vždycky. Když na tobě všechno závisí, ty se ne a ne objevit. Události pak naberou rychlý spád a jsem namydlenej. Namydlenej, slyšíš?
Neslyšíš, že? Samozřejmě že ne. Setřu si pot z čela a jedu dál.
A ty... o ten život jsem nakonec přišel. Ale nic si z toho nedělej, cihličko. Dlouhá cihličko. Dlouhá cihličko z tetrisu. Ještě dva další životy a pak game over.


Poznámky k tomuto příspěvku
Vea (Občasný) - 4.11.2002 >  Tak to je dobrý! Ten konec je skvělej!
Body: 5
<reagovat 
jepice (Občasný) - 4.11.2002 > :-)))))))))))))))))))))))))))))) Výborně!
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 4.11.2002 > Jejda to je dobré!!!!!
Body: 5
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 4.11.2002 > :))
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 5.11.2002 > ach, ti tetrisoví závisláci... soucítím :o)


<reagovat 
Igracek (Občasný) - 5.11.2002 > Nejdriv kritika: nektery vety jsou dost prkenny(7.,9.,11.,-10)
Pak pochvala: Ale stejne je to ZUPA.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter