Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
TARZAN aneb další diznejovka!
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 1.7.2000 (17:20:43), v časopise 3.7.2000
Tento nádherný příběh který by měl vidět každý dospělý (hlavě dospělý) aby pochopil jak by se k sobě meli chovat lidé vzešel což je až neuvěřitelné z konzumní ameriky.

Loď se zmítá v bouři a potápí se, zachrání se jen tři lidé, jak už to z klasického příběhu o Tarzanovi známe. Už tato scéna sama o sobě v člověku vzbuzuje neskutečný pocit lásky, co všechno je schopný člověk zvládnout jen aby přežil a zachránil svou nádhernou rodinu kterou rozšířil právě narozený potomek. Tedy novomanželé se jako jediný zachrání ze stroskotané lodi v posledním člunu který zbyl, přistanou na pustém ostrově a začínají nový život s nadějí že jednou svou cestu dokončí. Jak se jim žilo se nedozvíme, z následující scénky však velmi rychle pochopíme že rodiče malého chlapce zahubyl tygr, tygr by zahubil i malé novorozeně v tu chvíli přichází na scénu KALA, gorila která nedávno přišla o svého potomka při souboji se stejným ztělesněním zla. Přichází velký boj, boj o holý a nezkaženný život který s velkým štěstím vyhrává KALA. V tlupě není malý novorozenec vítán avšak Kala se nevdzává a navzdory všem varováním že malý chlapec přinese tlupě zkázu si tvorečka bere za svého a jmenuje ho TARZANem.
Chlapec roste a s ním i důvěra v něj, nádherné scény kdy Tarzan chce pochopit odkud je a co vlastně je jsou díky nádherným dialogům jedno velké a usměvavé dobrodružství. Tlupa Tarzana přijímá mezi sebe po tom co se z něj dospělý muž a co dokáže zahubyt zlo a uchránit tak celou tlupu a hlavně vedoucího samce.
Jak už to však bývá, na ostrov přícházejí badatelé kteří právě prahnou po gorilách, usměvavý profesor a jeho dcera do které se Tarzan později zamiluje jsou v této skupině stělesněním dobra, jejich průvodce je ono zlo které nesmí v žádném příběhu od pana DISNEYE chybět. Dobrá vůle Tarzana hubí celou smečku goril a situace se zdá bezvýchodná, to by však nebyl příběh takový jak má být. Vše se řeší a dopadá dobře a to jen díky tomu že ostatní gorily a jejich přátelé (slon Tantor) vypomůžou i za cenu svého života. Ráj tak zůstává nedotčen, smrt jedinců vykupuje svobodu, mír a dává prostor otevřené a nespoutané lásce dvou rozdílných kultur.

Film Vám všem doporučuji, otevře srdce a budete svět alespoň na chvíli vidět opět tak jak by ho měl vidět každý člověk. Zjistíte že to nejhloupější zvíře je a bude člověk, protože jen člověk se sám zavřel do klece a i přesto že jako jediné zvíře si tu klec může otevřít to nikdy neudělá.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.7.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Black (Občasný) - 2.9.2000 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter