Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ráno u rybníka
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 26.5.2010 (15:07:06)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vorona (Občasný) - 26.5.2010 > líbí:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 26.5.2010 > olej na plátně?
Body: 5
<reagovat 
čtenář literární agent - 26.5.2010 > bombový!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 26.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 26.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 26.5.2010 > trochu kýčovitý mi to přijde. ale možná to dělá ten monitor/PC tady v práci.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.5.2010 > ...mimořádně věrný zrcadlový efekt
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 26.5.2010 > peknej odraz
Body: 5
<reagovat 
ps//T (Občasný) - 26.5.2010 > jsi božíííííííííí
<reagovat 
klein (Stálý) - 26.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 26.5.2010 > Je možno uvažovat o jistém sklonu ke kýčovitosti, ale hlavně bych řekl, že se jedná o obtisk skutečnosti, nevidím tam žádnou snahu o autorský vklad, to mi vadí nejvíc, ta pasivita. Je to jako houska v krámě, jak jsem koupila, tak prodávám .
<reagovat 
ziriant (Občasný) - 26.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 27.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Pet - 27.5.2010 > Tentokrát mi enhle pohled nepřijde jako kýč... Díky za to!
<reagovat 
Tzumatcheck (Občasný) - 27.5.2010 > opravdu hezké:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TheThing (Občasný) - 26.5.2010 > no, hlavně ten záběr neni ničim zajímavej a že je to technicky nezvládnutý, to snad ani neni potřeba rozvádět... zbytek tý hrůzy už pak dokonávaj ty slaďoučký barvy
<reagovat 
 Tzumatcheck (Občasný) - 27.5.2010 > TheThing> Chlape, kdo tě učil fotit?? Ta fotka je zvládnutá jak technicky, tak má super námět, narozdíl od tvých fotografií, které jsou jak nezvládnuté, tak o ničem.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 27.5.2010 > Připomnělo mi to obrázek, který jsem viděl u článku o jedné výstavě, která je teď v Rudolfinu. Jeden článek o ní jsem našel tady: http://kultura.idnes.cz/fotograficka-dvojita-fantazie-je-pritazliva-a-ma-utesne-finale-p7f-/vytvarneum.asp?c=A100430_223450_vytvarneum_ob ale libil se mi víc jiný v Respektu.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 26.5.2010 >

Myslela jsem, že ses dala na akvarel, v náhledu to tak vypadá, už jsem chtěla závidět  .

No, nejsou to moje oblíbené barvy, ale přesto mě ta fotka něčím přitahuje, vůbec si nemyslím, že je to pouhý otisk skutečnosti.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 27.5.2010 > Janahe> Teď jsem četl článek v Respektu o výstavě v Rudolfinu. Tři fotografové krajináři. A návaznost na jisté stereotypy v malířství-krajinářství. Poučné. Píše se tam o tom, že jsme si navykli krajinu zobrazovat nějak a že v nás ten stereotyp je hluboce zažranej. Jedna fotografka z těch tří prý dělá digitální fotky á la malířksá krajinka. Exploatuje ty vyzkoušený kompozice, barvy atd. Akorát, že je to samozřejmě ještě ralističtější... ve výsledku "skutečnější než skutečnost". Obávám se, že na webu Respektu to není, hodil jsem sem ale odkaz na článek o téže výstavě z ihned.cz.

V tom Respektu to začíná velice působivě tím, že v Číne se začaly fotky krajinek dělat o sto let později než tady. A že kdekdo cvaká jak o život. A že je tam miliony všelijakých scenérií, ale všichni fotografové se houfně hnali do jediné provincie. Poněvadž tam prý se dají nejlíp udělat fotky s jezerem a pokroucenou borovicí po straně. Tedy krajinka, jak ji kluci po staletí čmárali tuší...

Myslím, že to má všecko s touhle fotkou a jejím čtením cosi společného.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 27.5.2010 > g morr> Jo, asi máš pravdu. Jaxxana často fotí krajiny jako obrazy, když se to podobá olejomalbě, budí to ve mně skrytý odpor, ale pro akvarel mám slabost, proto tahle fotka s něčím ve mně rezonuje, ať chci nebo nechci.

<reagovat 
 g morr (Občasný) - 27.5.2010 > Janahe> Proštuduju si ji, po tom článku mě to zajímá. Zneklidňující pokřivení čehosi, co má člověk zažrané tak hluboko, že je to jeho součástí. Zakřivení zneklidňující jako tady břehy, myslím, že kvůli nim má ten obrázek takovou podivnou dynamiku ;)
<reagovat 
boval (Občasný) - 27.5.2010 > víc jako malba, než jako fotka, což mě pasuje
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 28.5.2010 > Všem moc děkuju
<reagovat 
vosička (Občasný) - 1.6.2010 > krása, to miluju
Doporučil 
<reagovat 
magnet (Občasný) - 22.6.2010 > fajn
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 16.9.2010 > krásný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter