Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci zahrádka z kolekce příroda
Autor: losperdos (Občasný) - publikováno 9.6.2010 (00:54:56)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
ČertíkB (Občasný) - 9.6.2010 > mě se také nelíbí .....
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 8.6.2010 >
Body: 2
<reagovat 
 losperdos (Občasný) - 9.6.2010 > JARO> ty jsi dobrá žes mi dala známku ještě dříve, než byl obrázek zveřejněn :-D Se asi hodně nudíš
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 9.6.2010 > losperdos> Máš to v kolekci. Tu možnost si na ni kliknout má kdokoliv. Je přinejmenším podivné, že jsi neunesl mé hodnocení a "okolkoval" mi galerii známkami jako ve škole.
<reagovat 
 losperdos (Občasný) - 9.6.2010 > JARO> nevím proč by to mělo být podivné. Tvou práci jsem oznámkoval tak jak se mi líbí nebo nelíbí. Tak jako se tobě mé fotky nelíbí, některým zase ano. Tvoje hodnocení beru, nijak neprotestuju, jen se semtam doptám na podrobnosti tvého mínění, abych případně mohl do budoucna něco zlepšit. Tvé fotky nejsou pro mne nijak zajímavé, tak proto takové hodnocení. Šnek se mi náhodou líbí.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 10.6.2010 > losperdos> 

Ano, vysvětlil jsi precizně:

"JARO> nevím proč by to mělo být podivné. Tvou práci jsem oznámkoval tak jak se mi líbí nebo nelíbí. Tak jako se tobě mé fotky nelíbí, některým zase ano. Tvoje hodnocení beru, nijak neprotestuju, jen se semtam doptám na podrobnosti tvého mínění, abych případně mohl do budoucna něco zlepšit. Tvé fotky nejsou pro mne nijak zajímavé, tak proto takové hodnocení. Šnek se mi náhodou líbí."

 

Snaž se zapracovat na sobě, aniž bys promarnil čas "ukřivděnými zpětnými komenty".. nemíním to špatně - naopak, nechci abys "usnul na vavřínech".

Kdysi, když byl totem TOTEMem, byla tady jedna žena, velmi velmi skvělá, která nešetřila kritikou a ta kritika mi hodně pomohla - díky, Mishko :) ! Kdyby se tady ještě takový někdo vyskytnul, byl by TOTEM na tom o hodně lépe...

Rozhovor s ní vyjde v nověm jubilejním časopise. A že to je "žena" nejméně evropského formátu přes weby a nejen to - o tom není pochyb.

http://www.humanart.cz/portfolio/Mishka


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter