Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...divokým bulgaristánem...
Autor: danuwaanalihi (Občasný) - publikováno 11.6.2010 (17:40:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 11.6.2010 > tjuuu
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 11.6.2010 > jé
Body: 5
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 11.6.2010 > JEstli je to Bulharshsko,tak nato mam zajimave a nostaligicke vzpominky.. ale ne z hor, coz me mrzi

Nevim jak dnes, ale jeste pred par lety ZYyde na venkove existovaly 'trhy nevěst', snad pozustatek po osmanske navlade.. jeden jsem videl n asve oci.

Myslim, ze pri tom existuje realne nebezpeci, ze clovek treba za dvacet krav koupi jedno hloupe telatko >:].
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > dr. Wojtek> aaa pane kolego. opravdu vam to pekne zapaluje. je to skutecne bulharsko. Trhy nevest hledam a nemuzu najit. Zatim sbiram jenom toulave psy. Doufam, ze 100 psu by se dalo smenit za jednu vojetou (jako mirne pouzitou) nevestu. Pak bych ji prodal za 10 krav... Jeste uvazuju o importu nevest ale to si myslim, ze by mohlo byt nelegalni i v tyhle krajine... Teda jako chci rict - na tak vysoky uplatky nemam :) no jo. je to krajina plna zazraku... ale hory ma hezky... to jo!
<reagovat 
čtenář zelenej brčál - 11.6.2010 > To je dost dobrý :-)
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > čtenář> smrdi zelenej brcal? je smrad znamkou mysleni? kdyz jo - co touhle vetou brcal myslel?
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 11.6.2010 > ta fotka má skvělou atmosféru.
Body: 5
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > Mbonita> jojo. bulharsky pohori Ukulele vyniklo moc hezky. dekuju vam
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 11.6.2010 > danuwaanalihi> jste se tam toulal jen tak sám?..se ptám bo se občas takhle světem taky toulávám.
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > Mbonita> je nutno toulati se sam. jelikoz toulani s nekym uz neni toulanim ale chozenim... a chozeni je zdravi skodlive.. to uz se ponasi skoro na sport. coz je nadprumerne nebezecna zalezitost ;)
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 12.6.2010 > takhle to mám ráda-pokochat se a ještě se pobavit-super !
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 12.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 12.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 12.6.2010 > no tady se toho opravdu nakeca... autor ma zajem o hlubsi... oneee kritiku!
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 12.6.2010 > danuwaanalihi> To máš těžký, já jsem dost mělkej:-) Co se výtvarna tejče, absolutní diletant, jen si vychutnávám. Jímá z toho pěkná závrať, v pádu vrtohlavým mě zachytily ty větvičky dole čučící, ale nijak mi tam nevaděj, koukám, že by se s nima uťalo leccos patřičnýho:-)



<reagovat 
čtenář zelenej brčál - 13.6.2010 > Nepochopil jsem ty řeči o smradu. Nejsem zdejší, proto jsem jen anonyn bez vlastní presentace, a snad ne proto méněcenný. Co se mi líbí? To přirozené nasvícení určitého místa, které táhne oko pozorovatele, a nebe poměrně dramatické které pasuje k tomu pohoří. Celkově líbí jako celek.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.6.2010 > ...vrátila jsem se ještě....krásné světlo, prostor, viditelnost....foceno asi z velké výšky, skoro jako z vrtulníku nebo z rogala...
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 13.6.2010 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter