Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Holka
Autor: Lucianna (Občasný) - publikováno 3.7.2000 (10:51:37), v časopise 5.7.2000
Jsem holka
holka jako každá jiná
holka, co každýmu nedá
Prostě normál holka z normál rodiny
někdy nepřesná, a jindy jako hodiny
Holka, co chce užít světa
bejt bláznivá, než načtou se jí léta
Mám pár lásek, co mi osud dal
pár vzpomínek, co po nich zanechal
Jsem prostě jenom holka
někdy silná. jindy slabá jako nit
Jsem holka jako každá jiná
Jsem holka, jaká holka snad má být.



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.7.2000 > Ale mi Te preci Lucianno tak trochu uz zname :))) ... myslim, ze je to pravda :)
Body: 3
<reagovat 
Gala (Občasný) - 5.7.2000 > Myslíš, že užívat světa a bejt bláznívá je výsadou mládí? Jinak holka jsi a jaká jiná než taková jaká má být???? :-)
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 5.7.2000 > Připadá mi to jako punkový nápěv. Je to melodické a dovedu si představit, jak to zpívá roztobarevná divoká holka a je to nářez. (hlavně se tu nebrečí!) Trochu si podráždila staré pány, ale to ostatně k mladým holkám a k punku patří.Snad se Galova inkontinence upraví :o)
Body: 3
<reagovat 
Gala (Občasný) - 6.7.2000 > Dandylione, o mé svěrače se neboj, neboť dosud vše podstatné udržely. Pokud se však jednalo o tormentaci mé filantropie, pak konstatuji , že inkontinence je filiálním produktem senilizmu, a tedy jí netrpím a ani trpět nemohu… Mimoto jsem skutečně tolerantním vůči juvenilním projevům náhodné a krátkodobé oligofrenie :-), takže se měj fajn…
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 6.7.2000 > Co je to byt normalni? To by me celkem zajimalo. Nemate nekdo nejakou definici, ktere by jsem se mohl chytit? I kdyz tohle dilko by mohla byt takova mala nahrazka toho chybejiciho matematickeho kontextu. (ten blabol ber jako pochvalu)
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 7.7.2000 > my lord, normálnost určuje většina! Slibuji,že na tvé tvrzení ,že to není tak, nebudu reflektovat...:o)
<reagovat 
Cid (Občasný) - 10.7.2000 > Trochu mi to připomíná popěvek. Takové nezávazné a příjemné hvízdání do větru. Vcelku příjemné.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter