Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohled z okna z kolekce Ostrava!!!
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 7.7.2010 (16:09:08)

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

červen 2010, akryl na překližce



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 7.7.2010 > parádička, to bych chtěla :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 7.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 7.7.2010 > skvělé*****
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 7.7.2010 > jojo :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.7.2010 > Každý jeden si extra vytisknu (s laskavým svolením), a založím do své sbírky krásna...
Mě ti ty obrázky něco připomínají, nevím co, ale něco v mém ranném dětství, něco pozitivního, prostě je mi s nimi fajn...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 7.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 7.7.2010 > je mi to sympatický
a tím raným dětstvím mí sadaf připomněl jednu vzpomínku - zimní večer mezi panelákama, kdy už skoro všichni šli domů a já chytal vločky na jazyk a koukal na rozsvícená okna, která mě ze všech stran obklopovala... tak nějak laskavě
ale to je jen tak na okraj
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.7.2010 > ...výtvarně,.,...filosoficky,.... psychologicky, chronologicky....etc.,jo!....na velký ploše jako série zapůsobí,...i jednotlivě,....ale stejně mě to nebere,....pardon....musím se přiznat,že nefandím této formě ztvárnění jevů a pocitů....ačkoliv jsou vyjádřeny naprosto přesně!!!!!....ale to je asi můj problém....takže křupavě vypečený,....chutný,....smutný....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 7.7.2010 > moc příjemné!
Doporučil 
<reagovat 
ouldrič_nouvy (Občasný) - 8.7.2010 > moc hezká série, a líbí se mi nápad s těmi digitálními hodinkami .)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.7.2010 >

"

 

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.7.2010 >

Krásně hravé.

Jednou jsem tohle zkoušela nafotit, ale moc to nedopadlo


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 8.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 8.7.2010 > Jo je to pěkný, ale má to jednu vadu, přesně jak to napsala Janahe. Když někdo něco neumí vyfotit, namaluje to . Lepší by bylo vyfotit to .
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 8.7.2010 > cvakal> 

mno, já nevím, já se vidím spíš jako malíř než jako fotograf :o) Studovala jsem um prum a pokoušela se dvakrát dostat na malbu na vysokou :o)) sice neúspěšně, ale stejně. u mě je to spíš obráceně, když mi to namalovat nejde a nejde, tak se na to vykašlu a vyfotím to. Vzhledem k tomu, že jsme na sš fotku měli tak vím ty triky a jsem schopna udělat fotku za 2 minuty i s úpravou. Malba mi trvá dny, týdny, některé malby dělám i půl roku, ptz se k nim vracím. Přijde mi, že malba a kresba mi jde víc od srdce, kdežto fotku dělám, když jsem líná. Navíc jsem tohle už jako fotku viděla u někoho a neoslovilo mě to :o).


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 8.7.2010 > huwik> , dneska nemám čas, ale vrátím se k tomu a napíšu ti svůj názor .
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 9.7.2010 > no mně se to líbí hodně-co asi za okny je a kdo ? a tak no
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 9.7.2010 > a co jako? sorry, ale hraničí to s kýčem...
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 9.7.2010 > wandalka> definuj pojem kýč.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 10.7.2010 > tak nějak to, cos tu odprezentovala....teda to co hraničí s tím, cos tu odprezentovala....
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 10.7.2010 > wandalka> 

to jsou stále zkušenosti, já se ptala na definici. :o) Podle definice poznáme, zda co je kýč nebo co není :o). Když chce člověk určit, co je to kýč (nebo cokoli jiného) tak nestačí vyjmenovat své zkušenosti (třeba tamten západ slunce) ale jít po obecné podstatě věci.

Podlě mě je kýč cokoliv s přehnanou snahou zalíbit se všem lidem. Ale já na lidi kašlu. Vím, že mě stejně bude půlka lidí nesnášet, ať namaluju cokoliv. O přehnané snaze by se dalo taky debatovat - lampa na posledním obrázku je na křivo, a ty časy jsou namalovány tak hala bala. Neříkám, že je to skvělé, dělám chyby jako každý jiný. Ale nemyslím, že je to kýč, ptz kýč je dokonalý. Alespoň technicky.


<reagovat 
wandalka (Občasný) - 10.7.2010 >

vyjadřuji ale jenom subjektivní názor, a ten je, že to podle mne hraničí s kýčem, nehraju na slovní definice,...kdyby se umění hodnotitlo pouze podle slovních definic, tak potěš Pámbů..... a ty mezery mezi jednotlivými obrázky jsou navíc příliš teatrální....a snad vůbec celá ta tvoje reakce....no, nijak to neber jako urážku, ani nic takového, že bych se tě chtěla nějak osobně dotknout......možná spíš i proto, že si myslim, že dokážeš lepší věci. hezký den! w.

 


<reagovat 
Negativ (Občasný) - 10.7.2010 > Podle mě dobrej nápad, ale špatný zpracování.
Body: 1
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 13.7.2010 > Negativ> špatné zpracování je dost široký pojem. Jak to myslíš? Jako nelíbí se ti že jsou nakřivo ty okna/že je to občas lajdácky namalované nebo jiné technické věci nebo se ti nelíbí styl? Pokud ti vadí technické věci, ráda si to poslechnu a zlepším. Pokud vadí styl, tak je mi líto, ale ten se nezmění. Už jednou mi někdo kecal do stylu a do mého výtvarného názoru, opravdu mě předělal, ale k horšímu. Pak mě kresba ani nebavila a trvalo dost dlouho než jsem se z toho dostala. Takže od té doby si do stylu kecat nedám :o)
<reagovat 
 Negativ (Občasný) - 13.7.2010 > huwik> Takže nejdřív bych chtěl říct, že mi nic nevadí. Je mi jedno jestli budeš malovat tak nebo onak, dobře nebo špatně, takže ti ani nemusí být nic líto, je mi to šumák :D

tak a teď k věci, dalo se víc pohrát se světlem, křivý okna jsou gut, ale nemusely by bejt tolik okousaný, ale hlavně, některý věci by ve skutečnosti asi reflektovali i tak slabý světlo, jaký je na obrázku vyzařováno (rámy, lampa, části domů). Chtělo by to víc hry světla a stínů, aby se to dalo považovat za umění, todle ti naškrábe i malý děcko.

to je asi tak všecko, byl jsem tu, ohodnotil, okomentoval, a je mi jedno jestli si z toho něco vemeš k srdci, chleba mi kvůli tomu nezlevní :D
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 29.7.2010 > chytré a hodně sympatické...dokážu si představit ještě nějaké grafické vtípky, které by se tam daly doplnit, ale líbí i takhle a není to překombinované, ale ani úplně jednoznačné...nerozumím asi jen stožárům lamp-připadají mi moc světlé a jasně barevné...
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 19.8.2010 >
Body: 4
<reagovat 
jamala (Občasný) - 8.11.2010 > nuda v brně
Body: 1
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 26.5.2011 > Ve mě to vyvolává mnoho vzpomínek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 11.4.2012 > Tak tohle je paráda a hlavně je mi tohle dílo hodně blízké. Jako dítě jsem sedávala u okna a koukala na to jak jezdí výtahy v prosklených vchodech a jak lide vystupovali z výtahu, vlezli do bytu a rozsvítili světlo. I dneska se zastihnu jak koukám z okna a dívám se v danou hodinu, kolik lidi ještě svítí :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter