Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Antler
Autor: Muchtarka (Občasný) - publikováno 30.7.2010 (17:05:45)
druhé tzv. custom shoes


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 2.8.2010 >
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.7.2010 > ...auuuu.....
<reagovat 
 Muchtarka (Občasný) - 5.8.2010 > Mima> to znamená co? :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 5.8.2010 > Muchtarka> ...jsem příznivkyní malování na obuv,....a na cokoliv si vzpomenu i nevzpomenu se dá malovat,...jde o to, jaké je  provedení, styl, jak to na mne celkově působí,.... téma je zase jiná kapitola......no, prostě se mi to nelíbí. To "auu" je přiznám možná přehnané, páč bych si na nohu nikdy nic takovýho nevzala, ani nemusím, a při nebezpečí pohledu na jiné, takto obuté, se mohu dívat jinam......je to věc vkusu, při pohledu na mé výtvory mnozí jistě trpí, a beru to.......ani se někdy neptám, proč?....
<reagovat 
 Muchtarka (Občasný) - 6.8.2010 > Mima> jo chápu, já jen nevěděla, co si pod tim "au" představit ;)
můžu se jen zeptat, jaký druh, téma, by se ti třeba líbilo? nemyslím to nijak zle, jde o to, že chci zkusit, jestli pujde takový boty v čr prodávat, takže bych ráda měla trochu rozhled, díky :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 6.8.2010 > Muchtarka> 

..já mám raději abstraktní motivy, nebo jen minimalistický ozdobení, třeba nějakým symbolem, nebo jednoduchým ornamentem podobným tetování, i na zakázku, kdyby měl někdo konkrétní představu nebo vzor....s dcerou jsme kdysi rozmáchle a jednoduše pomalovaly její maturitní šaty na ples, spíchnuté narychlo z bavlny, na nohou šněrovací "kristusky"... sklízela obdiv, a ještě jsme si to užily při "tvoření". Pak je nosila běžně po drobných úpravách až do úplného roztrhání.....

Zájem o Tvé zdobené boty se ukáže teprve při prodeji, chce to asi vyzkoušet ode všeho trochu, a pak se originálně specializovat...přeju úspěch, nejdůležitější je začít...


<reagovat 
 Muchtarka (Občasný) - 6.8.2010 > Mima> moc díky ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter