Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zpěv padlého anděla
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 7.9.2010 (18:18:03)

Odbíjí půl a celá se zas blíží,
jak v plotě kůl si anděl připadá,
nahoru ztěžka, dolů bez potíží,
proč, Bože, srazils k zemi anděla?

 

Vždyť nikdo tady není dokonalý,
ba ani Ty, ač tvůrcem světa zván!
Jsem padlý anděl, v srdci rána pálí,
proč lžeš, že každý Tebou milován?

 

Srazils mne k zemi za kritiku smělou,
jež pýše Tvé nebyla jaksi vhod!
Že pronesl jsem řeč svou rozechvělou,
já padal k zemi s šutrem o závod...

 

Teď v Pekle sídlím, mám je i v svém srdci,
odepsán Tebou, ale svoboden!
Ti podlézaví v Nebi jsou jak krtci,
pro mne však oheň se sírou máš jen...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 3
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 20.9.2010 > Copak se ti stalo, padlý anděli?
<reagovat 
El condor (Stálý) - 27.9.2010 > Věza: Díky, veliký bílý králíčku! Zase jen nevěřícně zírám, jak jsem ujel..;o))) I tohle byla nejprve blesková reakce do komentu kdesi jinde! Jsem zřejmě děsně chytlavý na jistá témata a v té době jsem měl dost rouhačské myšlenky. A tady vidíš, co z toho vznikne, když si múza zapomene vzít včas prášek na spaní...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 27.9.2010 > Norbert68: Díky za návštěvu i za bodíky! Je to jen náhoda, že se mi tu sešli hned dva podobně umělecky založení  návštěvníci, tedy Věza a Ty? Nejspíš za to může ten sugestivní název...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 27.9.2010 >

Michelle:Ty nevíš, Miško? Stýskalo se mi po jednom mrkacím andílkovi, přece! ;o)))

 

 


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 28.9.2010 > El condor> Vážně? Ale Věze jsi říkal něco jiného...že by padlí andělé směli lháááát?
<reagovat 
El condor (Stálý) - 28.9.2010 > Michelle: Padlí andělé dělají spoustu věcí a občas se ani neptají, zda smí...;o)))
Kdo se moc ptá, moc se dozví!;o(
Jinak nevidím rozpor mezi tím, co jsem odpověděl Věze a faktem, žes mi tu chyběla...;o))))
Když na mne sedne splín a já se dostanu na nett, toulávám se po servrech a hledám, kde nechal tesař Smutek díru... Znám pár autorů, vlastně hlavně autorek, na jejichž stránkách si prožiju svou radost či smutek, občas mne to osloví hlouběji a: oslovi, co mé jméno má, se vhodné reagovat zdá. A pak Ti, děvče, vznikají věci, nad kterými později fakt žasnu! I Tys byla jedna z těch múz, které zanechaly na mé duši svůj věčný otisk, takže proč bych zapíral, že Tě rád vídám na svých stránkách nebo stejně rád zabloudím na ty Tvé a někdy Tě s potěšením jen tak nezávazně škádlívám, bezpečně skryt za svojí anonymitou? Prostě tu vedu svůj druhý život, asi jako filmový Kristián... Pak se vracím do své sluje, kde si tiše sním, někdy spojím touhy svoje s očkem mrkacím...;o))) Prostě, jsi milej človíček a teď nechám jen na Tobě, co si z toho vybereš... Teď zavři očko, odcházím...;o)))
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 3.12.2010 > Pěkné, ale podle mě Bůh neodepíše nikoho, to člověk se bohužel odepíše sám.
<reagovat 
El condor (Stálý) - 4.12.2010 > Jak už jsem Ti psal v komentu u Alohy,nevěřím v Boha na obláčku, ale v nás...Jo, tyhle mé reflexe nesmíš brát na lékárnické vážky. Je to jen odraz momentálních pocitů, které s hravostí sobě vlastní házím do veršíků...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.12.2010 > El condor> Já to beru naprosto v pohodě, to víš, já jsem čarodějka...:-) Pro mě je bůh absolutno, bytí... na obláčku ho taky nemám...:-)))
<reagovat 
El condor (Stálý) - 8.12.2010 > sibyla: A jsi dobrá nebo zlá?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 9.12.2010 > El condor> No já jsem hodná čarodějka Dobrodějka, čarodějky jsou vždycky hodný, zlý jsou čarodějnice. :-)
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 9.12.2010 >
Body: 4
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 9.12.2010 > Jsem myslela, že už jsem ti bodíky dala...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 9.12.2010 > sibyla:Díky za ně, ale pro ně to nepíšu! Stačí, když se to líbí, dobrá čarodějko! Psaní je zase můj způsob provozování Bílé magie...;o)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 9.12.2010 > El condor> Taky ráda píšu... mohu být sama sebou a baví mě to... jj to tě chápu, ale i tak to potěší, když se líbí, ale jasný, člověk má psát především kvůli svému dobrému pocitu. :-)
<reagovat 
El condor (Stálý) - 10.12.2010 > sibyla: Rád předávám radost a pohodu i když teď jaksi moc důvodů pro tyhle pocity nemám...;o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter