Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Její život nestál za víc než sedm vět
Autor: Parsifal (Občasný) - publikováno 17.9.2010 (20:23:46)

S jistým zaujetím se koukala na nabídku v telešopinku a když uviděla, že sadu sedmi praktických keramických nožů může mít nejen se slevou, ale dokonce s větší slevou, zavolá-li nyní, popadla telefon a artritickými prsty vyťukala číslo uvedené na obrazovce.


Domů jí přišel obrovský balík, za který zaplatila jen tři sta devadesát devět korun plus sto patnáct za poštovné a balné a který obsahoval balení sedmi keramických nožů všech velikostí, praktickou sadu lívanečníků zdarma a Velkou kuchařku pro každou domácnost, to aby věděla, co si se vším tím nádobím může uvařit.


Velkou kuchařku pro každou domácnost hodila do kouta k ostatnímu smetí, protože měla vlastní recepty a ty měnit nehodlala a lívanečníky strčila do skříně; místo pro ně snadno našla, když vyhodila starý kastrol, oprýskanou pánev (stejně ji už neužije, když má lívanečníky, ve kterých se dají dělat nejen lívance, ale i palačinky, hranolky, smažený květák a mnoho dalšího) a hromadu plastikových kelímků, které kdysi uzmula na nějakém veletrhu domácích elektrospotřebičů v naději, že do nich bude rozlévat drahá vína četným návštěvám.


Zato sadu nožů hned vybalila a kochala se jejich ostřím, které bylo ještě ostřejší, než to v reklamě, a nebo tak alespoň vypadalo.


V noci vyrazila ven a s sebou vzala celou novou sadu nožů, ale i staré nože, které jako nepotřebné vyhodila do nedaleké popelnice cestou na stanici, kde jedním z kvalitních nožů uchovávajícím vitaminy odřízla provizorní jízdní řád autobusu číslo sto devadesát dva, který tudy jezdil poslední týden kvůli havárii vody kdesi na jeho pravidelné trase, a onen jízdní řád připíchla jiným z nových nožů na sousedovy dveře, načež rychle zaplula do svého bytu a kochala se představou, co asi soused řekne.


Když se ráno probudila, trvalo jí několik minut, než jí došlo, že jí budí soused bušením na dveře, protože už zřejmě zjistil, co má na dveřích za překvapení a zřejmě mu i došlo, kde se to tam vzalo; jakmile si to ale uvědomila, ihned vstala a běžela otevřít.


Soused se na ní obořil, že na to už opravdu nemá náladu a že se podobných vtípků dočká každý večer a tentokrát už prý opravdu ztratil nervy; jeho sousedka se na něj jen dobrosrdečně smála, nedošlo jí totiž, že stejně jako ona tak to i on nemá v hlavě v pořádku, ale on je na rozdíl od ní schopen jiným ublížit i fyzicky, a tak, když vytáhl pistoli a vystřelil na ni, ani se nestačila leknout, jen se podivila, co to ten kdysi milý pán dělá.


***


Lívanečníky byly věnovány místnímu domovu důchodců.



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 26.9.2010 >

tak trochu jsem doufala, že milá dotyčná bude s těmy noži podřezávat krky nebo provádět jinou bohulibou činnost... :)

 

jen mi vrtá hlavou, proč vlastně přišpendlila sousedovi na dveře jízdní řád a jak on poznal, že to byla právě ona? (to, že to oba nemají v hlavně v pořádku to moc nevysvětluje...)


<reagovat 
 Parsifal (Občasný) - 27.9.2010 > Quotidiana> Výběrem jízdního řádu pravděpodobně vyjadřovala svou frustraci ze systému MHD, byla přeci jen praštěná, a on nevěděl, že to byla ona, jen to, zřejmě na základě dřívějších zkušeností, hádal... Jinak krky podřezávám v jiných povídkách, tak jsem si řekl, že si dám pohov :-)
<reagovat 
Rachell (Občasný) - 9.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 18.4.2011 > Noooo.... na základě tipu střílet bych si netroufla, ale chápu, že tomu, kdo není zcela duševně zdráv, to nepřijde
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter