Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
20 10 BRNO - hledá autory
Autor: saetri-ihn (Občasný) - publikováno 4.10.2010 (20:23:42)

Co je to 20 10 BRNO?

20 10 BRNO je nově vznikající studentský projekt, jenž chce dát mladým brněnským tvůrcům možnost se prezentovat před širokou veřejností. A to pravidelným pořádáním kulturních večerů, na nichž se sejdou jak literáti, hudebníci, fotografové, grafici, tak i sochaři, performeři, filmaři, či divadelní spolky a postupně vystoupí.

Proč?

Mladí tvůrci se v Brně v současné době velice těžce prosazují. Jejich práce zůstává uvězněna v okruhu přátel a pár internetových návštěvníků. Navzájem se neznají (ba dokonce o sobě ani netuší) a nejsou konfrontováni, takže nemůže vzniknout tvůrčí podhoubí, které by se mohlo navzájem ovlivňovat a vytvářet nové autorské projekty či uskupení.

Jak?

Pořádáním kulturních večerů, na kterých vystoupí mladá brněnské generace, tak i zajímaví hosté. Budeme zajišťovat prostory pro vystoupení, propagaci a tak i návštěvnost, program a organizaci.

Kdy?

Datum ani čas není ještě přesně určeno, zatím hledáme autory, kteří by měli zájem o spolupráci. Nicméně večerů bude víc, takže pokud nestihnete jeden, bude další.

Jaké tvůrce hledáme?

Zde na Totemu zejména literáty, ale i autory jiných uměleckých forem. A to takové, kteří v roce 2010 mají mezi 10 a 20 lety a pobývají v městě Brně.

Dále hledáme jiné zajímavé autory, kteří by měli zájem vystoupit na některém z večerů 20 10 BRNO jako hosté. U nich není nic omezeno.

Pro zájemce

Pokud máte zájem o spolupráci, dejte nám prosím vědět na mailu 2010brno@gmail.com.

Dále máme stránku na facebooku: http://www.facebook.com/pages/20-10-BRNO/139713579408471. Web je v přípravě.



Těšíme se na vaši návštěvu,

ať již autorskou nebo diváckou,

a přejeme hezký večer.

20 10 BRNO



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter