Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce potkali se z kolekce ze života
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 4.12.2010 (00:08:40)
další ve sbírce>


 Sartori (Občasný) - 6.12.2010 > p74> Tu agresi tam nevidím - spíše si jen vztahovačná, protože jde o tvůj příspěvek. Sice 100% nesouhlasím s p74 co se týče gramatiky - znám super díla, kde snad ani jedno i/y není tam, kde má být, ale je tam nápad/ náboj/ kouzlo. Prostě něco. V tomto tvém ale díle není nic, co by mi něco řeklo. Chvílemi to působí jako telefonní hovor, při výpadcích spojení (o co děsivější je to, že to nebyl účel)a chybí tomu byť jen přiblížení básničce. Přečetl jsem toho od tebe víc (protože sám velmi nemám rád, když někdo vytrhává jednu báseň z kontextu celé tvorby), ale ve směs mám podobné pocity u většiny. Sem tam použiješ nějakou slovní inverzi či tak něco podobného, ale v podstatě jde téměř pokaždé více o prózu nalámanou do řádků než báseň. Některé tvé úvahy i pobavily - proto bych viděl v próze tvou silnější stránku. Takže keep going.

Hodnotit nebudu, názor toho řekne víc než body, ale ještě malá poznámka mimo - když sama cítíš svůj výtvor, jako: hodím na papír pár pocitů a něco z toho vyleze - proč zaškrtáváš žádost o hlubší kritiku? :) To zaškrtávám jen u děl, za kterými si nějakým způsobem stojím a chci se jimi posunout dál... (tzn. dozvědět se, co je v nich dobře a špatně)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sartori
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 19 20 21 22 23 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter