Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Večer rumunské a české poezie z kolekce Den poezie 2010
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 10.11.2010 (09:33:56)
následující v kolekci>

Večer rumunské a české poezie

Včerejší večer (9.11.2010) vystoupili na festivalu Den poezie v Trick baru pražské Malostranské Besedy dva vynikající básníci - rumunský básník, novinář a esejista -  původem z tamní Transylvánie, Ion Mureşan  a  český básník, autor čtyř sbírek a básník publikující v řadě našich literárních časopisů, Vít Janota.

 

Oba básníci večera - Vít Janota a Ion Mureşan
Pohled do publika - v červeném svetru sedí z Rumunského kulturního institutu paní Veronica Miclea, která společně s panem ředitelem Mircea Danem Dutou pečlivě připravila rumunskou část večera.
Ion Mureşan při přednesu své poezie, která byla samozřejmě poté přednášena i česky.
Vít Janota společně s Mircea Danem Dutou. Pan Duta přišel tentokrát nemocen s oteklým krkem - přesto večer, jako každým rokem, velmi příjemně uváděl, aniž by bylo cokoli na hlase slyšet.
A toto je pohled do zákulisí - dvě rumunsko-české překladatelky. Paní Jitka Lukešová (v červeném) přeložila dílo Ion Mureşana tak, jako by byl sám psal česky. Paní Lidie Našincová rovněž ke Dnu poezie neodlučitelně patří, neboť mimo jiné překládá trpělivě řadu českých  básní do rumunštiny.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 10.11.2010 > díky díky
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 10.11.2010 >
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 11.11.2010 > co ty červený voči...?
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 11.11.2010 > koloděj> každej máme nějaký:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter