Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čekám
Autor: Anděla.Čertíková (Občasný) - publikováno 10.11.2010 (11:05:47)
Čekám na tvůj úsměv,
       pak vypadáš tak vesele,
čekám na tvé prsty, až pohladí mě po čele,
čekám na tvou vůni
                        co obestře mě dokola,
čekám až mi někdy zavoláš..
Čekám jen na tebe
                   až mě pevně obejmeš,
čekám, kdy zas rychle odejdeš,
čekám kdy řekneš mi, 
                             že nemáš na mě čas..
ČEKÁM...                      
 


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 10.11.2010 > velmi pěkné
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 10.11.2010 > tak nepiš básně, v čekárně je nuda! :)
<reagovat 
JanaM (Občasný) - 16.5.2011 > Jo, typická milostná a neopětovaná, báseň.
No, ale čekání není na mě :-) prý - kdo si počká, ten se co? dočká? houby :-))) štěstí se musí jít naproti a na chlapa na kterého se musí čekat a prosit ho bych se vyprdla :-))) Já ti to tady, Andělo, przním, že? :-)
Tvou báseň bych nazvala - lehkou, naivní. ne, že by byla hloupá, to nééééé! Ale ve významu je taková důveřivá, nesebevědomá :-)
Body: 5
<reagovat 
 Anděla.Čertíková (Občasný) - 20.5.2011 > JanaM> Ahoj..Zabloudila jsi daleko..Dík za zastavení a máš úplnou pravdu, ale tento muž byl a je neopakovatelně zvláštní, podivín...má pro mě velký význam a ten vztah byl fatální i katarzní..to by vydalo na román..jedno oko by nezůstalo suchý..
<reagovat 
JanaM (Občasný) - 20.5.2011 > věřím, že tento muž má pro tebe velký význam. Ano, troufla bych si říct, že to byl muž osudový, ale ne vše co je osudové nám v životě musí setrvat...prostě jen osudově přijít do cesty a osudově ovlivnit, něco předat, naučit...já dávám takový zvláštní příměr k osudovosti - někdo srazí autem člověka a jde si to odsedět - osudová záležitost - ale ten kriminál mu v životě nezůstane,jen zkušeností, ani netoužíme, aby zůstal...a tak je to i s osudovým mužem - příjde, sehraje roli, a odejde...nás to však osudově změní :-) tož tak :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter