Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zpívej mi!
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 29.11.2010 (13:05:07)
Zpívej mi píseň krásných rán
po nocích plných milování,
ač refrén zdá se obehrán,
já slýchat jej chci do skonání!

Zpívej mi píseň šťastných zítřků,
jež jsou nám dvěma souzené
i něžný nápěv pro kytičku,
cos dal mi! (Je host vázy mé!)

Zpívej mi o lásce své něžné,
song plný sladkých nesmyslů,
o tom, co nebývá tak běžné,
zpívej jak rád jsi, že jsem tu!

Zpívej mi i o milování,
o tom, jak vzíti si mne chceš,
prozraď mi všechno! Co ti brání?
Já miluji, ty miluješ...

Zpívej o snech svých utajených,
co trápí, drahý, srdce tvé!
Možná z těch velkých, nesplněných,
pár v skutečnost proměníme!

Zpívej mi o všem, co je krásné,
Tvůj hlas mi mile bude znít,
a připomínat chvilky šťastné,
co žili jsme a budem žít!


Poznámky k tomuto příspěvku
přeji pěkný den:-) (Občasný) - 29.11.2010 >

...a připomínat chvilky šťastné,
co žili jsme a budem žít!... hm , toť krásný, leč fantazijní vzdušný zámek

 


<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.11.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 2.12.2010 > S tím Sovětským Svazem Socialistických Republik to fakt přeháníš.
<reagovat 
El condor (Stálý) - 3.12.2010 > přeji pěkný den:-):
Stavět vzdušné zámky je nám snílkům vlastní! Ale třeba je to jen takový hybrid mezi sněním a parodií na doby minulé, které ovšem měli i své kouzlo pro ty, kteří byli uvnitř dobří...Posouzení nechám na Tobě! Víš, já si rád tak trochu ze všeho i utahuji, ono je to tak lepší, než se jen trápit marnými sny...;o)))
Děkuji za návštěvu! Porozhlédni se i na jiných mých stránkách, třeba tam najdeš i něco, co se Ti taky bude líbit...
<reagovat 
El condor (Stálý) - 3.12.2010 > Věza: Díky za návštěvu i za bodíky! Pokud budeš ke mně chodit častěji, třeba to jednou dotáhnu i na stovku...;o)))
<reagovat 
El condor (Stálý) - 3.12.2010 > Raimund: To jsi nějak špatně četl či pochopil! Tohle je tak trochu parodie na naše budovatelské písně z onoho období, kdy taky lidé ještě věřili, že stačí jen chtít a přiložit ruku k dílu. Ale vzhledem k tomu, co je teď tady, jim tu jejich víru a nadšení někdy docela závidím! Měli ještě dobrý důvod žít, uměli se k sobě chovat dobře a dokázali i nezištně pomáhat jeden druhému.../Teď nemyslím ty šmejdy, co šli přes mrtvoly za politickou kariérou nebo prostě jen záviděli těm druhým, ale ty prosté dobrosrdečné lidi, co když chtěli mít třeba na vesnici kulturák, tak si ho postavili v akci Z! Což bylo mnohem účinnější než si jen stěžovat, že nám na to někdo nepřidělil grant, takže na drahé řemeslníky nejsou peníze!/ Dnes spíše nacházíš spoustu výmluv, proč to či ono nejde a spoustu dobrých důvodů, proč tenhle druh bídné vegetace zbytečně neprotahovat...A bude hůř!!!
Rozhodně ale v mém dílku není "Sojuz něrušímij" ani "Široká strana maja radnaja"!
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 3.12.2010 > Moc krásné. :-)
Zpívej mi píseň o milování... Aha, tak já si z toho vzala to hezký.... no asi jsem taky věčný snílek. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
El condor (Stálý) - 4.12.2010 >

To je dobře, že sis z toho vzala to hezký! Taky jsem snílek i když to pak maskuji tím, že si sám ze sebe trochu utahuji, případně zlehčuji některé věci, aby to nevypadalo, že to beru moc vážně...Inu, všeho s Mírou.

P.S. Míra, to jsem já!


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.12.2010 > El condor> :-) To chce, má být veselo. Ty se jmenuješ Míra? :-))
<reagovat 
El condor (Stálý) - 8.12.2010 > sibyla: Ano! Na rozdíl od jistého francouzského krále, co se považoval za Slunce i stát, můj výrok pochází z důvěryhodnějšího pramene...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 9.12.2010 > El condor> :-) Proč nemáš nějaký obrázek v ikonce? Bylo by to možná hezčí, ne? Zdravím Míru :-)
<reagovat 
El condor (Stálý) - 10.12.2010 > Možná sem něco taky dám. Na 2 jiných servrech už mám téhož mourovatého kocourka s upřímnýma očima /alespoň to tvrdí na www.Ecards.cz, odkud je zkopírován...;o)))/
Víš, nemám teď kompík doma a v knihovně sotva projedu vzkazy...;o)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.12.2010 > El condor> Tak to jo, no ja mam doma nastesti pripojeni i notebook. :-)
<reagovat 
El condor (Stálý) - 11.12.2010 >

sibyla: Taky by se mi hodil...;o)


<reagovat 
Čtenář - 15.12.2010 > došlo i na šťastné zítřky!
<reagovat 
El condor (Stálý) - 22.12.2010 > To je jen takové zbožné přání! Spíše nás čeká něco úplně jiného!;o( Ale proč hned šířit paniku?;o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter