Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vánoční přání z kolekce Pastelky
Autor: Jaromila (Občasný) - publikováno 24.12.2010 (14:39:56)
Krásné Vánoce všem přeje Jaromila


Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 25.12.2010 > Tobě taky .
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 26.12.2010 > Díky a taky přeju klidné svátky :-)
Body: 5
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 26.12.2010 > jaxxana> díky)))
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2010 > Jaromilo, také přeji hodně štěstí do Nového roku a hlavně hodně zdraví.
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2010 > čtenář> zapomněla jsem se podepsat :-)
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2010 > macecha, jméno mé.
<reagovat 
limpopo (Občasný) - 25.12.2010 > strč si poselství doprdele
Body: 1
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 25.12.2010 > limpopo> no snad nemusí bejt tak zle
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 25.12.2010 > limpopo> se ti divím, že jsi tak hnusný i o Vánocích
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 25.12.2010 > Jaromila> no já se tomu všemu divím nejen na vánoce tak si zvykni být v klidu nebo tě poprskám jedem co nejde smýt ;)
<reagovat 
 mazal (Občasný) - 25.12.2010 > hloupy ivan> Ivane copak to nevidíš nebo necítíš ono zle je. Mrzí mě, že jsi se nepřidal k protestu proti této vulgaritě. Vážil jsem si tě, jako autority.
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 25.12.2010 > limpopo> )))hahaha, mě hned tak něco neporazí, pod stromek jsem dostala "jed na krysy a svíčku na hrob", takže tebe se taky nebojím!!))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.12.2010 > mazal> špatně mne chápeš, myslím - mně se to přání taky nepozdává, ale proti té hrubosti jsem vystoupil. Autorita? Probůh...snad ne "profesor morálky"? :) :l
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 31.12.2010 > limpopo> Limpopo Limpopo, prská jedy okolo
prská jedy to se ví...
protože nic neumí.

Limpopo Limpopo, prská jedy okolo
prská jedy to se ví...
protože nic neumí.

Limpopo Limpopo ...

((až do omrzení))
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 25.12.2010 > Jaromila> člověk si myslí že už zažil všechno co? hehe mně se nemusíš bát já nestraším já dávkuju sny a to je jinej monopol děvče ;))
<reagovat 
 mazal (Občasný) - 26.12.2010 > hloupy ivan> Ivane ,přece nejde o přání pf- to ať má Jaromila jaké chce a umí- to jsem nekritizoval ani v nejmenším. TO zlo o kterém píši je neustálá kyberšikana Linppopa. Jsi na Totemu již delší čas a tvé věci jsou dobré a to již něco znamená. A takoví to lidé by se měli ozvat proti hrubosti, kterou tu zavádí tento jedinec. Ono schovat se je to nejjednodušší co se dá dělat. Omlouvám se, že tak píši.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 26.12.2010 > mazal> Promiň, ale už mě to nebaví: "napsal jsem, že snad nemusí být tak zle" - tím jsem myslel a dával najevo, že Limpopova agresivní reakce se mi nelíbila. Myslím, že to bylo tak docela akorát. Byl jsem jediný, kdo se tak vyjádřil, víc by nebylo v souladu s mými pocity. Řeči o schovávání si nech. O tom, že bys kritizoval Jaromilino přání jsem nenapsal ani ň - slovo "taky" čti "jako Limpopo"
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 26.12.2010 > mazal> Snad nebude tak zle. Moc děkuju za nabroušený meč vůči agresivitě i za zastavení. Přeju pěkné klidné mezisváteční období, J
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 2.1.2011 > mazal> no ty ses zase předved jako omezenec..už jsem tu jednou psal že tvorba která stojí sama za sebou nepotřebuje obhajobu už vůbec netušíš že člověk který vidí si vytře prdel celou hromadou podobných argumentů a určitě ho nedonutí vidět věci jinak davové šílenství nebo dovolávání se jakéhosi prvá ve vlastním zájmu..jsi ten nejhorší pes jaký tu je hne vedle polopotkana maléra a nedonošenéhohermafrodita lumiik..už mně fakt nebaví se koukat jak si taková kaluž která evidentně rychle vysychá hraje na moře přitom vám sem člověk chcčije ale vy začínáte být rádi i za to že se kaluž nezmenšuje a pijete co vám moje žluč servíruje..
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 26.12.2010 > hloupy ivan> díky za zastávku, ctím tvoji větu "víc by nebylo v souladu s mými pocity"...))
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 1.1.2011 > Jaromila> to bylo dojemný :) můžu už jít spinkat?:))
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 2.1.2011 > limpopo> Limpopo, tak si už běž hajnout a nezlob!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter