Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Průhled z kolekce stromy
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 4.12.2002 (01:42:50), v časopise 14.3.2003
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
liiloo (Občasný) - 1.12.2002 > krasna foteska =)
Body: 5
<reagovat 
Viv (Občasný) - 4.12.2002 >  Je opravdu krásná
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 4.12.2002 > Ju
<reagovat 
rell (Občasný) - 4.12.2002 > Souhlas,fakt krasný výhled.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.12.2002 > Není to špatný, koukám, to je zespodu focené bleskem?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.12.2002 > Martin> Ano, chodila jsem po lese, div jsem si hlavu neukroutila, jak jsem vybírala vhodné listy v popředí a vhodné stromy v pozadí. Jsem ráda, že se to líbí.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 8.12.2002 > Janahe> Tos mi připomněla jednu příhodu s tou hlavou ve stromech z Prokopského údolí. Takto jsem tam před nějakým vícerokem honil mezi větvemi sovu. Svítilo slunce, byl den, ale ona byla i tak čilá. Vždycky, když už jsem ji měl na mušce a jen cvaknout, přelétla dále. Tak jsem už pěkně nadával, z těch křovisek jsem byl už podrápanej do krve a když se mi ji konečně podařilo vyfotit, vítězně jsem zařval do toho ticha lesa: "Mám Tě potvoro!" a svěsil fotopušku s oddychem konečně k zemi. To jsem hned bledl, stál jsem totiž u jakési opuštěné lavičky a tam seděl zády ke mne v tom nejlepším jakýsi párek. Prostě zařval jsem tu nepravou větu v nepravé chvíli, ten mladík se ihned prudce otočil a zabořil do mne vzteklé překvapené oči. Nezbylo než s promiňte zmizet rychle zpět v houští, co jiného, jednou o tom si říkám musím napsat povídku, prostě ze života:-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.12.2002 > Martin> No to je dobrý, mě naštěstí nic takového nepotkalo, měla jsem s sebou psa, který se stále ztrácel, tak jsem se musela rozhlížet i kolem dokola. Jak dopadl ten tvůj snímek - stál za to?
<reagovat 
mystery (Občasný) - 10.12.2002 > fakt super fotka. Jako by jsi jednotlivé listy donutila růst tam, kde jsi je chtěla mít. I když možná zhůru nohama by to bylo hezčí (ten stín na borovici, či co to je za strom). Ale jinak opravdu pěkné.
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.12.2002 > mystery> Já jsem opravdu váhala, jestli snímek nemám obrátit vzhůru nohama, taky jsem ho zkoušela na výšku. Nakonec jsem se rozhodla pro původní záběr, protože je to takové zvláštní, když ten kmen míří dolů, ale netrvám na něm.
<reagovat 
 mystery (Občasný) - 10.12.2002 > Janahe> Já ho nezkoušel obracet. Nechtělo se mi to ukládat a transformovat, jenom jsem vstal ze židle a zkusil se podívat na monitor vzhůru nohama :-) Ale hlavně ty "blejsklé" listy se mi tam líbí.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.12.2002 > jo pěkný
Body: 5
<reagovat 
čtenář fidword - 16.12.2002 > mota se mi hlava
Body: 5
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 22.1.2003 > s tím bleskem to vůbec není špatný..
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 16.3.2003 > Zzzzzz Z!
Body: 5
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 17.3.2003 > jakto, že jsem si to nevšiml dřív?
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 6.4.2003 > ..neni to nic prevratnyho,ale..
Body: 5
<reagovat 
čtenář Andy - 19.6.2003 > nemá chybu!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 4 5 (6) 7 8 9 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 35 38
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter