Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ze Zoo
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 22.1.2011 (00:30:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
Josef Kurva (Občasný) - 22.1.2011 > ty si ta vepředu nebo vzadu?
Body: 1
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.1.2011 > ,,já jsem ten vzadu, barevnější, zajímavější,......jinak to střídám, jak mě právě napadne....aby otázka nepřišla vniveč.......
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 22.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 23.1.2011 >

"... -

 

."


Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 23.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 23.1.2011 >

Mně se líbí ta vpředu, má prsa :-).

Měla´s foťák poprvé v ruce? Pro začátek tě musím pochválit, nepodlehla´s "touze po uměleckosti" a nechala´s to barevné :-).  Milá Mimo, s barvami se musí pracovat, heslo fy Kodak: "Zmáčkněte spoušť a ostatní uděláme za Vás" je pouze reklamní slogan, vážně ho brát nemůžeš :-).

Fotka je ukázkově špatná, nevím co´s chtěla fotit :-(. Šlo ti o kachničky, jezírko, nebo všechno? Z fotky to není poznat :-(. Obrázek je postaven na ženské úhlopříčce, která je slabší než mužská, ale přesto pohled spolehlivě z obrázku "vytéká" s vodou :-(. Kachničky se tam jen krčí za velkými kameny :-(. Nerad to říkám, ale máš na nich přepaly, nejsou tam prokreslené detaily :-(, myslím hlavně kachničky. Zeleň orobince, hnědá a modrá na hladině tě vůbec nezajímá? Ono se to moc neví, ale Goethe kromě Fausta psal i o barvách, ano, ten stařičký Goethe si všiml toho, co ty o dvěstě let později velkoryse přehlížíš :-(. Víš, focení má oproti malování jednu obrovskou a nedostižnou výhodu: Veškeré technické záležitosti jsou "automaticky" vyřešeny. To, co pracně a nedokonale celé hodiny maluješ, je foťákem zachyceno ve zlomku vteřiny. Jak už tak to bývá, obrovská výhoda se může proměnit v obrovskou nevýhodu. Při focení, na rozdíl od malování, jsi osvobozena od techniky a můžeš se plně věnovat myšlenkám :-). Na fotkách je to vidět. 


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.1.2011 > cvakal> 

..."osvobozena" se necítím od ničeho, a "myšlenky "si neodříkám.....Rozdíl mezi malováním a focením nějaký je....a nedokonalost je obecným pojmem.Připouštím, že ani fotografie není mou parketou. Celé hodiny malování?...snažím se důležité kolem sebe nepřehlížet a nejen barvami se  zaobírám....ukázkově špatně jsem se cítila mnohokrát, takže žádný trauma....u snímků s kačenama mne zaujaly ne tak kačeny, jako voda a právě ten odraz na hladině..."Mířím" někam jinam, sama teď nevím s určitostí, kam vlastně....


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.1.2011 > Mima> Hm. to jsem z tvé fotky opravdu nepoznal.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 4.5.2011 > Mima> Ahoj,
názor Cvakala mi ukázal jiný, nový pohled na focení. Nejsem fotograf.
To, že voda odtéká a s ní i pohled, je pravda.
Ale pokud tě zaujala voda, která jak píšeš byla hlavním zájmem, pak je tvá fotka pro mě unikátní.
Kdyby tam ty kachny nebyly, něco by tam určitě chybělo.
Ta fotka je pro mě unikátní a krásná. Vším, co na ní je a jaká je. Vycházím-li z pohledu Cvakala, tak pro mě ta ostrost barev, kachny, tráva, kameny mimovolně odvrací přímou pozornost od tekoucí vody, která by určitě neměla takový efekt, kdyby tam to ostatní nebylo. Ale to je jen můj pohled. Pro mě je to krásné a úžasné zachycení tekoucí vody.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 4.5.2011 > Bajata> Díky za hodnocení, já tam postávala dost dlouho, než jsem to vzala hodně zblízka, chtěla jsem zachytit hlavně  všechno v jednom záběru, což mi mnozí i u obrazů vyčítají..... voda mne fascinuje odjakživa, se všemi jejími úžasně proměnlivými "vlastnostmi"......
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 4.5.2011 > Pro mě celý efekt a úžasnost vynikne jestliže se dívám na vodu od okamžiku kdy začíná přepadávat dolů. To mě přitahuje :-)
Voda je úžasná.
<reagovat 
Soley (Občasný) - 3.3.2013 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter